Mye eller lite på kjøkkenbenken?

Lisemor_

Forumet er livet
Jeg ser noen har alt mulig fremme på kjøkkenbenken og den BUGNER. Mens andre har den helt bar.
Hva syns dere er finest?

Kommer helt an på hva og hvordan det ser ut.
Noen som har kjempestilige bokser med spagetti, makaroni, mel osv, et fat med lys og pynt osv, kan være kjempe fint, mens noen ting egner seg best gjemt i et skap.

Hater overflødige ting på kjøkkenet.

Har mikro, knivblokk og pastaboks- og det er det.

Minst mulig!

Har en mocca master også boks til å ha kaffi oppi, på benken![:)] 

Pynter heller kjøkkenbordet med duk og lysfat [:)] Synst det blir mer orden, og ikkje så rotete da![8D]

minst mulig [:)][:)]

Tror jeg har 10-12 meter benkeplass, men takler ikke
å ha for mye der så rydder stadig vekk. Siste som jeg
bare måtte ha bort var krukkene med pasta og ris! Nå
står dem fint oppi ei hylle [:D]

så lenge ting ser pent ut kan det godt stå framme hos meg... men jeg hater den grønne zaloflaska så den hiver jeg i skapet [:D]

Minst mulig! Skulle gjerne hatt kaffetrakteren og kjøkkenmaskinen i et skap, men det er det desverre ikke plass til. Liker heller ikke å pynte med mat(pasta ol.), men en frodig krydderplante kan godt få stå fremme. 

Syns det er finest med minst mulig jeg da, men her så BUGNER det pga plassmangel.......and it drives me crazy [&:]

Jeg har MYE på kjøkkenbenken min, men jeg har mye kjøkkenbenk (ca 10 meter totalt) så det ser ikke overflødig ut. Den delen av benken vi har under vinduet (den blir mest brukt, bla så eter ungene frokost der osv) har vi kun brødboks på, men ellers har vi en Dolce Gusto, en Moccamaster, krukker til te, kaffe, kapsler til Gustoen, pasta, fruktkurv, en blender (står gjemt på siden av kjøleskapet), en kurv med diverse i.

Minst mulig, ja.

ORIGINAL: JeanetteR

Syns det er finest med minst mulig jeg da, men her så BUGNER det pga plassmangel.......and it drives me crazy [&:]

[:@] sign....

Tror jeg har en mellomting av mye og lite.. Har oljeflasker, salt og pepper i en fin beholder, kaffe og te-krukker, Norgesglass med ting og tang i, men har plassert alt sånn at det ser pent ut. Er kokk, så jeg klarer ikke å ha det rotete på kjøkkenet, må ha det pent og ryddig rundt meg der [:)]

liker å ha minst mulig...syns det er greit å kunne vaske HELE benken uten å må flytte på alt mulig rart...

vi har kaffekoker, vannkoker...å til tider litt for mye rot på benken...
men hovedsaklig så er det tomt på benkene...

har 2 åpne kjøkkenhyller som kaffe/te boksene står i, å litt annet stæsj[:)]

jeg liker det når det er fullstendig rensket for rot, men det er jo så sjelden at det ikke er lett å huske hvordan det ser ut.. [8D]

vi har mye framme på kjøkkenog jeg hater det ..

Back
Topp