Mye blod??

Da Madeleine ble født mistet jeg rundt om 1 liter, og det var visst litt mye tror jeg. Var svimmel, og svima av en stund etter fødselen.

Da Adrian ble født mistet jeg ikke så mye, og da var jeg i god form etterpå.

Jeg mista ikke noe særlig med blod! Ikke etter fødselen heller. Tror det kommer litt ann på om man revner eller ikke.

Det er veldig individuellt, ser at en her mista en liter, jeg hadde morkakesvikt, og fosterhinna var i stykker.. men jeg mista bare 300ml, og det er ganske normalt..

Jeg mistet også en liter med nr 1, men med de to andre har de forberedt seg. Og passet på at jeg ikke skulle blø. 300 til 500 er vel det de sier er normalt. Tror jeg-.

Vanlig å miste mellom 300-500 ml med blod, jeg mista en liter, og var ganske så svimmel etterpå,....

Jeg ble klippt og blødde ca. 400 ml.
Jeg tror ikke det kommer an på om man revner, siden man ikke blør særlig fra såret.
Blodet kommer innvendig, altså fra inni kjeden.

normalt å miste mellom 200 -500 ml tror jeg[:)]

Jeg går hos jordmor på st.olavs,der sier de at gjennomsnittet mister ca 200ml blod.
Jeg mistet 300 ml med den første og 800 ml med nr to. Nå har de skrevet i mine papirer at jeg er en etterbyrdsbløder pga av de 800ml og de vil følge med dette for å begrense det når jeg skal føde.

under alle mine fødsler har jeg mistet mellom 150-250 ml!! [;)]

mistet 300 ml, og det var helt "fint" og normalt tap fikk jeg beskjed om. Klippet, men tror ikke det har særlig å si

På skjemaet mitt over fødselen står det at jeg mistet 200 ml. Revnet ikke og ble ikke klipt. Var i kjempe form etter fødselen.[:)]

Mistet 400 ml.

Jordmor sa at alt opp til en halv liter var normalt..men alt over en halv liter var litt for mye. Så....Da har hun sikkert rett i det...

ORIGINAL: careen

jeg mistet 1,5 liter!

Jeg mista mer, men de kunne ikke si sikkert hvor mye.. Fikk 4 poser blod da..

Jeg hadde keisersnitt, og mista kun 300 ml[:)]

Back
Topp