mye blod ved festeblødning?

Mirakel nr 4

Glad i forumet
noen her som har blødd mye under festeblødning og like vel hvert gravid?

siste mens 23 april

syklus på 26 dager.

forventet mens igjen 23 mai. er presis som regel

er 9 dager til ikm.

Hvis man har festeblødning er det fordi egget fester seg, og graver seg ned.
Det vil da si at om kort tid vil kroppen begynne å produsere hcg, og du er da gravid.
Jeg hadde masse gørr som kom ut da jeg hadde festeblødning i mitt første svangetskap. Med mye smerter. Men dette varte bare i 1 dag, da var det ikke noe mer.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Og jeg har nå en frisk sønn :)

det begynte i går kveld 13mai først en liten klump med slim så en lyserosa sterk på papiret. så når jeg sto opp i dag så var det en flekk i trusa og det kom friskt blod ut. og når jeg tørket meg :/ er 9 dager til jeg skal ha mens altså 23 mai. er veldig presis, dette er vår første pp.

aldri opplevd dette. i går fikk jeg noen sikkelige stikkinger i underlivet og i dag sprenger det mere liksom.

har kjempe ømme pupper
opplåst
kvalm
stikkinger i underlivet og murring i ryggen
det kommer fortsatt lyserødt blod når jeg er på do og på papir.

håper det fortsatt er håp <3

*tenke* Kommer ikke symptomer som ømme pupper, kvalme osv pga HCG nivået har steget i kroppen? Hvis du er på en festeblødning nå så ha jo ikke HCG`en steget så mye enda?? Jeg er helt ny prøver, så bare spør fordi jeg selv lurer altså :p Man hører jo om disse som vet at de det klaffer så og si etter samleie men.. Uansett, dette kan jo fullt mulig være en festeblødning, du får fortsette legge merke til symptomper og ta en test etterhvert :D:D Spennende :D

Etter EL er det vel progesterone som skilles ut. Jeg innbiller meg at det lager symptomer som minner om de som hcg lager :p
Du finner ut om et par dager :D
Lykke til! :) krysser fingrene!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

er skam kvalm hvertfall å blødningen avtar nå ser eg :) blir spennende hverfall ikke vanlig mens dette ser eg
I prøveperiodene kjenner man voldsomt til symptomer. Det går veldig i hode dette her.
La vær å tenke så mye på det, da er det lettere at det klaffer. (Lettere sagt en gjort) men det er det aller lureste man kan gjøre.
-så vent til ikm dagen å ta en test:-) da vil du nok få et sikkert svar.:-)

Jeg pleier å ha super ømme pupper og er oppblåst rett etter el og frem til IKM:) når tr har kommet så avtar ømheten i puppa igjen frem til etter el igjen:)

Så lyst til å bli mamma <3

Back
Topp