mye billigere i Sverige?

rosenjenta

Glad i forumet
Skal se på litt utstyr i morgen her i Norge. Mange sier at vi må dra til Sverige å handle, men blir det egentlig så mye billigere? Må jo fortolle det også.

Det vi er på jakt etter er:
-vippestol
-vogn
-stellepute
-seng
-babysitter
-badebalje

Noen som har vært i Sverige og i såfall hvor var dere?

Ha en fin 1 mai

Ja du trenger egentli og fortolle, MEN du kan handle taxfree, bare spørr i butikken du handler i så ordner de med papiren du trenger...

ok.Bor i Oslo, hva blir nermeste butikk i Sverige da?

dra på happyland i svinesund, sparer endel der borte og tror ikke du må betale noe toll. gjorde ikke vi hvertfall, er vel en grense på 10000 tror jeg[8|] men ville anbefalt dere turen over

Er det mange mil dit da?

Man sparer masse på valutaen! Så uansett blir det verdt det!! Man sparer jo nesten 20% bare på valutaen... [:D] Når den tid kommer skal jeg og Mannen dra en tur over grensa og se hva de har. Babyproffsen på Norby "rett over" grensa.

Lykke til!!

ORIGINAL: rosenjenta

Er det mange mil dit da?
nei bruker vel 1,5 time over tror jeg, fra oslo

Det er nok litt billigere i sverige, men det koster litt å reise dit... (Ihvertfall fra Bergen. Bensin,bom,mat,overnattin osv) Vi var inne på tanken, men siden vi må ha det meste svarer det seg å kjøpe alt her, for da får vi rabatter.. Prut i vei[:D].

ORIGINAL: Lillepusen

Man sparer masse på valutaen! Så uansett blir det verdt det!! Man sparer jo nesten 20% bare på valutaen... [:D] Når den tid kommer skal jeg og Mannen dra en tur over grensa og se hva de har. Babyproffsen på Norby "rett over" grensa.

Lykke til!!

Vi har handlet baby ting i Sverige, og det ble mye billigere.[:)][:D]
Men da dro vi på Happyland på Svinesund, Den på Nordby er ganske dyr, ihvertfall litt dyrere enn happyland, og så har de ikke så stort utvalg der heller....

Det er billigere i Sverige altså! Vi var heldige og fant en kjempefin Emmaljunga-vogn på salg. Den var fra 2005 og vi betalte bae 3995 svenske for den. Det vil si under 3500 norske kroner. Det er med mykbag, regntrekk, myggnett og stellevogn....skikkelig fornøyd!!

Og visste ikke at vi måtte fortolle den...så det slapp vi!

Klem, M

Vi var både i Sverige og Danmark for å kjøpe utstyr. Vil bare si at DANMARK ER MYE BILLIGERE og har mye større utvalg!!!! Spesielt Babysam-butikkene. Skal snart en tur igjen og handle mer[:)]

Back
Topp