Mye bevegelser fortsatt?

Min venninne brakk to, og brista 4 ribbein :) her har det ikke vært så ille, men han driver å tukler oppi ribbeina med føttene :) også har jeg fått så vondt én gang at jeg slet med å holde tårene tilbake, han sparket helt sinnsykt hardt INNOVER, kjentes helt jævlig ut for å si det mildt :) nå er det mest gnikk og gnu inni der :)

Dere som får modnigsakupunktur. Er dette noe som dere er tilbudt via jordmor eller bare noe dere har ordnet med selv? Har hørt om det, men ikke satt meg inn i hva det egentlig gjør for noe. Er det for å unngå å gå over tiden eller noe sånt?

jordmor har i hvert fall ikke nevnt dette for meg på kontrollene.

Dere som får modnigsakupunktur. Er dette noe som dere er tilbudt via jordmor eller bare noe dere har ordnet med selv? Har hørt om det, men ikke satt meg inn i hva det egentlig gjør for noe. Er det for å unngå å gå over tiden eller noe sånt?

jordmor har i hvert fall ikke nevnt dette for meg på kontrollene.

Har fiksa det sjølv :) JM sa at det er opp til kvar enkelt i forhold til kva du trur på, når eg spørte ho om det. Eg går til ein akupunktør privat. Får nåler som går på at blodprosenten skal auka, stressnivået skal synka, men også nåler som blir satt på modningspunkter (ankel, kne, håndledd, store tåa, lilletåa, leggen osv).
Veit at blodprosenten min har stege frå 10,3 til 11,8 på to runder med nåler og satsar på at dei hjelper meg med ein fin fødsel og :)

Back
Topp