Mye bevegelse

SiljeFrua

Betatt av forumet
Jæ er i uke 14 +1 har skjent tydelig liv hver dag siden slutten av forige uke. Men idag har det vært ekstremt! Skjennes ut som det snur seg ofte inni der. Er dette normalt når det er så tidlig? Fler som har det sånn?

Man er forskjellig, og hvordan morkaken ligger, spiller godt inn bl.a :) jeg er tredjegangs, 16 uker og kjenner bevegelse bare innimellom - om jeg ligger på siden :)

Jeg er 14+5, kjenner ingenting enda, tror jeg.. Men har litt ekstra kilo i tillegg. Vet ikke om det har noe å si men.

Jeg er 14+2 og kjenner foreløpig ingenting!

Kjenner litt innimellom, men langt fra ofte eller hver dag... Og det er ikke spark, men mer kribling, vibrering og svake dult... Kjenner kun når jeg slapper av og sitter i ro. Er 13+ 4:) og det skal jo sies at det er ganske tidlig å kjenne liv... Er 3. Gangs:)

Jeg tror jeg kjenner noen små bevegelser innimellom, er 13+3, men kan godt hende det bare er liv i tarmen jeg kjenner xD

Her kjenner jeg også bevegelser på kvelden. Spesielt viss jeg sitter framoverbøyd ;)
Utrolig spennende. Gleder meg til de tydelige sparkene som kjennes utpå magen om endel uker :)

Kan kjenne litt av og til, er 15+4 og tredjegangs. Har morkake på fremre vegg, noe som gir ekstra polstring på innsiden. Hadde det sist også, men da kjente jeg mer og tidligere. Ingen svangerskap er like :)

Er førstegangs, 14+3, og har ikke kjent noe hittil hvertfall. Merker jeg blir litt stressa av at "alle" har merka liv :p

Jæ ble litt stressa ovet at jæ skjente så mye og det er fortsatt egentlig veldig tidlig. Er jo første gang også. Men alt var fint på ultralyden idag <3

Er førstegangs, 14+3, og har ikke kjent noe hittil hvertfall. Merker jeg blir litt stressa av at "alle" har merka liv :p
"Godt" å lese at ikke alle kjenner liv enda :p Kjenner INGENTING her, og har ikke antydning til mage, 13 uker, barn nr 2...

Sist merket jeg ikke noe før i uke 19. Hadde nok merket noe litt før, men i uke 19 var jeg helt sikker, så jeg tror du kan ta det helt med ro.

Kjente liv med første mann i uke 17, og han var sykt aktiv fra da! Med nr 2 kjente jeg liv i uke 14, men hun merket jeg mindre utover. Denne gangen har jeg ikke kjent noe enda, men er bare 13+3 så ikke forventet noe enda;)

Jeg tror jeg har kjent en del sprell de siste to dagene nå :D kan jo aldri være sikker siden jeg er førstegangsgravid, men skjønner ikke hva annet det kan være :p jeg er 16+4 i dag, så det er vel ikke så unormalt/tidlig å kjenne noe nå? Morkaka er festet på bakre livmorvegg, så jm sa jeg ville kjenne liv tidlig. Kjente noe for første gang 14+0 :D

Venter Nr 3. Er akuratt begynt og kjenne litt små bevegelser. Er 15+3. Mulig eg er noen dager lenger på vei og. Da min termin er litt usikker. Kjenner ikkje spark enda. Berre små bevegelser

Har lest og fått høre at det kan kjennes ut som en slags romling i magen. Stemmer det, synes dere? Magen min romler endel, men tror det er altfor høyt oppe til å være noe annet en romling :-) Vanskelig å si når man ikke vet hvordan det føles...

Føltes innimellom som det romsterte inni der og innimellom fjærlette dult. Ble plutselig stille, så nå har jæ ikke kjent no på flere dager.

Back
Topp