M
Moderator Irene
Guest
Har dere hatt mye besøk etter at den lille kom til verden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble litt mye for meg etterhvert.. det halte liksom sånn ut, besøk spredt ut i 4-5 uker. Nå er det mest jeg som fyker på besøk, lei av å varte opp. Var bedre før i tiden når besøket hadde med kaffemat (sengemat/barselmat) selv
Kanskje på tide at vi tar tilbake denne tradisjonen? Vi får si til folk: "kom gjerne på besøk, men ta med lunsj/middag/noe til kaffen for her er det unntakstilstanden om dagen." Da skjønner kanskje besøket litt bedre at vi sitter ikke bare hjemme og kooooser oss hele dagen. Det krever sitt med disse små. Beste besøket er de som er til nytte og ikke må vartes opp.
Derfor har min mamma og pappa vært desidert mest på besøk. De smører mat til meg, har med mat, passer mini mens jeg dusjer, tømmer oppvaskmaskin osv.
Vi har hatt generelt MYE besøk, svigerfamilien er stor og i tillegg kommer jo venner og bekjente på besøk nå også. Det er hyggelig med besøk, bare de ikke blir for lenge. (Bare mine foreldre jeg ikke blir sliten av at er her i timesvis). Dette fordi dem kan jeg være 100% megselv rundt. Jeg kan også si ting akkurat som det er uten å pakke det inn eller trå varsomt.
Har hatt mye besøk, og så langt har alle forventet at jeg styrer og steller med maten.. Blir litt sjokkert jeg egentlig [emoji848]
Har hatt mye besøk, og så langt har alle forventet at jeg styrer og steller med maten.. Blir litt sjokkert jeg egentlig [emoji848]