Mye besøk etter fødselen?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Fikk dere mye besøk i tiden etter fødselen eller valgte dere å ha det litt stille og rolig se første ukene hjemme?
Hadde de som kom på barselsbesøk med seg noe?
 
Fikk dere mye besøk i tiden etter fødselen eller valgte dere å ha det litt stille og rolig se første ukene hjemme?
Hadde de som kom på barselsbesøk med seg noe?
Jeg var kjempenervøs for dette ift svigerfamilien, men de har bare kommet når vi har invitert utenom en gang. Vi har fått ro og tid alene og det setter jeg hvert fall enormt stor pris på. Det er kun en venninne av meg (utenom familie) som har møtt lille. Har ikke dårlig tid heller :) Godt å kjenne på en ro denne gangen og at ikke alt må gjøres samtidig. :)
 
Fått besøk av de nærmeste og det har vært veldig korselig, de har alltid tatt md noe til kaffen :)
 
Fått besøk i forbindelse med at de har hentet storesøster for å ta henne med på noe gøy, så har vært veldig heldig. :)
 
Vi har fått masse besøk, men vi valgte det selv :) Syns folk kan si ifra hvis de ikke ønsker besøk. Det er ikke så lett å gjette seg til.
 
Har hatt mye besøk, spesielt i de ukene far er på jobb. Godt med noen som kan holde baby mens jeg får gjort andre ting i huset og ikke minst tatt en dusj. Synes det har vært gull.
 
Back
Topp