Mye alene under graviditeten

Skogstjerne

Blir kjent med forumet
MayDay2021
Nå har det seg slik at typen bor noen timer unna meg. Så det vil si at mesteparten av graviditeten så kommer jeg til å være alene.

Vi møtes jo så ofte vi kan, men det blir fort to uker mellom hver gang. Dette er noe vi er innforstått med og syns egentlig det er kjipt at han vil gå glipp av så mye. Er også bekymret over hvor tøft dette vil bli for meg etterhvert jo lenger inn i svangerskapet vi kommer.

Lurer på om noen har gått igjennom det samme? Om noen gode råd?

Det har vi jo, men jeg vil veldig gjerne være i jobb så lenge jeg klarer det , så i mellomtiden er jeg da alene:)

Sniker
Det skal nok gå fint. Tror det er tyngre om man har et barn å ta vare på fra før og er helt eller mye alene.
I mitt første svangerskap flyttet vi sammen først i slutten av første trimester. Det var ikke noe stort problem :) dere skal kanskje flytte sammen, eller?

Vi blir å flytte sammen når jeg ikke kan jobbe lenger. Skjønner jo selvfølgelig at det er tyngre for dem som allerede har unger fra før, og all ære til dem. For oss var ikke dette planlagt og jeg syns dette med graviditet er veldig skummelt. En ting er å ha noen der fysisk til å hjelpe deg og være støttende, men det blir ikke det samme over tlf og annen hver helg.

Jeg syns allerede nå at dette er slitsomt og jeg er bare i uke 7 :smiley-ashamed004 det skal sies jeg er mye dårlig og tror det er med å får meg til å bli mye usikker:(

Sender mange klemmer ! Her er huset fullt absolutt hele tiden med 3 unger, katt og samboer som har hatt hjemmekontor og nå er i pappaperm

Back
Topp