mye aktivitet uke 29

oktober 123

Andre møte med forumet
Hei!den siste uka nå så har jenta sparket konstant nesten 24 t I døgnet,kansje vert litt roligere på natten,men om dagen full rulle ,max 10 min
pause en sjelden gang..var så bekymret I går at jeg var på kk,men de sa alt såg fint ut..og hun hadde lagt seg med hodet ned.noen som har opplevd lignende med aktivitet?

Denne lå på feil plass, så flyttet den til generelt for deg :)

Tror aktivitet bare tyder på at baby har det bra jeg:-) Det inntrykket jeg har. Spurt en jordmor?

Tror aktivitet bare tyder på at baby har det bra jeg:) Det inntrykket jeg har. Spurt en jordmor?
Ja har snakket med jordmor om det,og hun er ikke bekymret, men det er konstant bevegelse og jeg overdriver ikke heller, dette er 4 uka hun er så aktiv.Kjenner jeg blir bekymret, men det er jo ikke noe jeg kan Gjøre, er bare redd hun ikke har det bra

Min var veldig, veldig aktiv gjennom hele svangerskapet, det er nok store individuelle forskjeller på dem i magen som det er utenfor. :)

Min var veldig, veldig aktiv gjennom hele svangerskapet, det er nok store individuelle forskjeller på dem i magen som det er utenfor. :)
Takk,godt å høre☺.Rart så mye bekymringer som skal følge med.Det som var så rart var at inntil for 4 uker siden så hadde hun en syklus I sove og våkenperioder .men plutselig en dag begynte aktiviteten..lurer på når hun sover.Men skal vel ikke klage på aktivitet

Back
Topp