Mye aktivitet nederst i mage

CanisBebis

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Maisløyfene 2024
Er 11+1 idag, og i helgen og nå har det vært mye murring, strekk og sprenging i underetasjen. Ikke som menskramper, og mer ubehagelig enn vondt. Er det bare livmora som er på vei opp og frem, tro? Har hatt det litt sånn til og fra hele veien, men mer de siste dagene. Ikke noe blod etc, og fortsatt ømme pupper/brystvorter og trøtt.

Noen som har det likt?

Har hatt det sånn fra ca uke 8, så i ca en ukes tid nå. Lurer på hva som skjer der inne! :happy: Litt murringer, stikninger og litt strekk. Men min livmor begynner vel ikke å røre seg lenger ut helt enda. Er vel at den vokser kanskje. o_O

Hei! Jeg har ikke hatt noe av det denne gangen (andregangs), men første gang jeg var gravid hadde jeg mye sånt. Følte nesten at noen dro i livmoren min til tider. Jeg innbiller meg at jeg har mindre av det nå fordi livmoren og kroppen vet hva som skal skje

Hei! Jeg er 11+2 i dag og har det helt likt! Men her har det også vært noen ekle murringer i tillegg. Kjenner det imidlertid igjen fra sist gang. Da kom livmoren opp av bekkenet så jeg kjente den tydelig da jeg var 12 uker. Nå er den oppe allerede, så tror det bare er at det vokser i rasende fart der inne.

Er 11+0 i dag, og har de siste dagene hatt en følelse av at det skjer noe der nede. Det er ikke vondt i det hele tatt, men det er akkurat som om det strekker og utvider seg, noe som tar plass, nesten litt sånn stivt? Veldig vanskelig å forklare! Det er spesielt mot venstre side. Har noen cyster på eggstokkene det fort kunne vært, men da skulle jeg trodd det kanskje gjorde vondt?

Har det helt likedan. (11+2) etter et par timer med gåing på tur, ble det nesten som svake svake kynnere. Stivt inni magen på en måte. 9år siden sist jeg fikk barn. Slike ting husker jeg ikke:p

Er 11+1 idag, og i helgen og nå har det vært mye murring, strekk og sprenging i underetasjen. Ikke som menskramper, og mer ubehagelig enn vondt. Er det bare livmora som er på vei opp og frem, tro? Har hatt det litt sånn til og fra hele veien, men mer de siste dagene. Ikke noe blod etc, og fortsatt ømme pupper/brystvorter og trøtt.

Noen som har det likt?
Har opplevd akkurat det samme de siste to dagene nå. Som du sier er det ikke vondt, bare ubehagelig. Regner med det bare er livmora som bøller seg plass der nede :joyful: Er 10+6 i dag.

I går kveld da jeg la meg oppdaget jeg plutselig en klump rett over skambeinet, men litt mot venstre, akkurat i det området jeg kjenner at det strekker. Kan det være livmora da mon tro? Men litt rart at den ligger mot venstre i så fall? :rolleyes: Er 11+2!

I går kveld da jeg la meg oppdaget jeg plutselig en klump rett over skambeinet, men litt mot venstre, akkurat i det området jeg kjenner at det strekker. Kan det være livmora da mon tro? Men litt rart at den ligger mot venstre i så fall? :rolleyes: Er 11+2!
Den kan ligge litt mot en av sidene :happy: ingen fasit

Det har jeg også kjent og det er nok livmora. På venstre side her og :)

Jeg er 11+1 og i dag hadde jeg noe som liknet mensmurring på høyde med eggstokkene, begge sider. Fikk et øyeblikk akutt kvalme også. Har roet seg nå. Var ikke så gøy å være på jobb i denne varmen. Tror det skjer en del i denne perioden. Går ut i fra at dette ubehaget er helt normalt. Har duotest m ul på riksen om en drøy uke.

Back
Topp