Mye aktivitet i magen

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Flere som har hatt dager der det plutselig er mye mer aktivitet i magen enn vanlig? I dag har han sprellet rundt der inne hele dagen - hadde en pause etter middag, men ellers har det gått i ett.. kjennes ut som han ommøblerer alt, og at han til tider er på vei ut gjennom magen.. Kan ikke huske at det var så mye aktivitet noen gang i forrige svangerskap...

Forskjell på dagene ja :) noen dager er det som du beskriver, andre dager er det mer pauser. Noen ganger tror jeg hun prøver å sparke seg mer plass for hun er helt vill :) ;)

Jeg merker også mer aktivitet nå. Sparkene er sterkere også. De begynner å bli store. Husker at det var slik med storesøster også [emoji7][emoji177]

Da er det vel normalt da [emoji28] roligere i dag, er i alle fall ikke på vei ut magen [emoji23]

Hadde skikkelig med aktivitet så å si hele dagen for et par dager siden. Skulle nesten tro det var fest inni der! Krysser fingre for at lillegutt så sin lyst til å snu seg med hodet ned. På forrige ultralyd i uke 28 så lå han i tverrleie nemlig, og på ultralyd i uke 24 lå han godt med hodet ned. Krysser fingre for at han tok til vett og snudde seg tilbake! :p I går hadde jeg i hvert fall skikkelig press ned i bekkenet, og det var flere ganger jeg nesten ikke klarte å gå. Så det kan jo hende han hadde snudag! :D Tross alt ikke lenge igjen. Uke 30+0 i dag! :Heartblue

Stort sett jevn aktivitet fra dag til dag her, selv synes jeg det er mye. Men er førstegangsfødende så har ikke så mye å sammenligne med.

Men i går kveld hadde jeg veldige smerter i venstre lyske med strålinger oppover mot ribbein, lurer på om han lå i klem mot noen nerver for gjorde vondt når han romsterte rundt på den siden av magen. Tror ikke han har festet seg helt enda :-) Slet med å gå og mannen støttet meg opp til senga og prøvde å hjelpe meg å finne en behagelig ligge stilling. Mye bedre i dag :-)

30+1

Jeg har foreløbig en veldig rolig baby i magen, kan ikke huske de andre var så rolige. Venter hele tiden på at det skal bli plagsomt mer ;)

Nokon dager er ho veldig aktiv. Men idag har ho tydeligvis hatt ein kviledag, til storebror sin store fortvilelse då han vill kjenne når ho bevegde seg i magen. Har fått eit skikkelig spark ned mot blæra, ganske ubehagelig. Føltes som ho prøvde å få seg ut!
Ho kvikner sikkert meir til no når eg har lagt meg :D

Min hadde nok også hviledag etter den superaktive dagen - var mye roligere og behagelige bevegelser i går [emoji23]

Back
Topp