Mye aktivitet i magen!

PixiePP

Betatt av forumet
Flere som har merket at aktiviteten har tatt seg opp? Fra før å kjenne spark bare på morgen og kveld, kjenner jeg det nå gjennom hele dagen. Begynner å lure om den lille ikke sover :woot: :nailbiting::wacky:

Flere som har merket at aktiviteten har tatt seg opp? Fra før å kjenne spark bare på morgen og kveld, kjenner jeg det nå gjennom hele dagen. Begynner å lure om den lille ikke sover :woot: :nailbiting::wacky:

Har det likt her. Veldig aktiv lite bøllefrø:happy:

Frøkna har vært akrobat i 3/4 uker alt. Tror det tilsammen er rolig kanskje 8/9 timer i døgnet, ellers er det myyyye bevegelser ja :) litt koselig, litt slitsomt :P

Frøkna har vært akrobat i 3/4 uker alt. Tror det tilsammen er rolig kanskje 8/9 timer i døgnet, ellers er det myyyye bevegelser ja :) litt koselig, litt slitsomt :p

Typisk når du er super sliten og det eneste du vil er å ha ro eller søvn. Så er det full rulle i magen...hehehe...

Her har det våre masse aktivitet i ukesvis, og nå 28+3 har det ikke blitt mindre bare hardere :o Og i og med at han foretrekker, og sitte i sete er det veldig ubehagelig.
Og når han sparker meg ned i baken, og foran i underlivet så uff det er så enkelt.
Men heller det enn, og være urolig for at jeg ikke merker liv uansett :p

Veldig variabelt fra dag til dag. Noen dager er det aldri ro mens noen dager må jeg vekke hun. Kjenner lite spark. Mer rulling over alt.. hehe

Mye liv her også[emoji1] Synes det er veldig betryggende, selv om det er ubehagelig i ribben og blære[emoji849]Klarer aldri å konsentrere meg om ting når det sparker, og det er ofte[emoji23]

Back
Topp