MYE aktivitet i magen!

Kizy

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
De siste 2 dagene har lille gutt vært så utrolig aktiv. Han sparket og dulter flere timer sammenhengende.
Ikke tar han seg lange hvilepauser heller!
Noen andre som har fått økende aktivitet?

Har veldig mye aktivitet her også :) særlig om kvelden!

Mye her også. Jeg spurte legen på mandag om det kunne bety at han var liten, for jeg trodde han skulle begynne og få det trangt nå. Men han trodde at eg hadde masse fostervann som gjorde at han fortsatt kunne turne rundt:)

Har veldig mye aktivitet her jeg også. Spess opp mot høyre ribbein og veldig mye gnikking (med det jeg tror er hode ) nedentil.

Mye aktivitet. Men ikke noe turning. Ligget på samme plass hele tidet. Og spark, hikking, tissing og slag kjennes på faste steder nå.

Har hatt mye aktivitet hele veien :p

Ja vet ikke om det er så veldig mye mer aktivitet, men annerledes. Han er så hardhendt og brå i bevegelsene. Skarpe albuer og knær som skytes ut i hytt og pinevær, og rompa da, som han presser ut for harde livet. I tillegg ligger han og gnir hodet langt ned i bekkenet, og det er heller ikke mye behagelig. Vi tøyser litt med at navlen som poppa ut, er ringeklokka. Og når han styrer på sånn så som nå, så tenker jeg at han har flytta inn en treseter m/sjeslong og et stuebord som han holder på å møblere. For det føles virkelig sånn ut. :p

Her har hun dager hvor jeg kjenner bevegelser nesten hele tiden. Mens nå har hun en litt roligere dag. Tar tydeligvis på å være turbo der inne hele dagen :p

Har vært mye aktivitet hele tiden her, men merker godt at bevegelsene har endret seg de siste ukene. De er mye hardere nå enn de har vært. Og så hikker han masse :)

Ja vet ikke om det er så veldig mye mer aktivitet, men annerledes. Han er så hardhendt og brå i bevegelsene. Skarpe albuer og knær som skytes ut i hytt og pinevær, og rompa da, som han presser ut for harde livet. I tillegg ligger han og gnir hodet langt ned i bekkenet, og det er heller ikke mye behagelig. Vi tøyser litt med at navlen som poppa ut, er ringeklokka. Og når han styrer på sånn så som nå, så tenker jeg at han har flytta inn en treseter m/sjeslong og et stuebord som han holder på å møblere. For det føles virkelig sånn ut. :p
Hærlig å lese. Jeg bruker også å si at det er full ommøblering på gang.

Ja her har det også tatt seg opp de siste dagene! Mye bootie-shaking oppe i magehuset

Her har det vært mye liv hele veien. Men det er vel mer faste steder nå, så tydelig at han ikke snurrer rundt så mye lenger :D Men 1 gang og 2 i uken kjennes det nesten ut som om han bruker armer og ben for å snu seg rundt :p

Har mye aktivitet i magen, men det kommer litt an på når på dagen. Men når hun først setter i gang er det helt sinnsykt. Man ser det kjempe godt på magen også :) Merker stor forksjell fra nå og før, hun har blitt mye sterkere og sparkene er ganske kraftige noen ganger. Noen ganger kommer det i ribbeina også det er litt mer ubehagelig ;)

Kjenner mest aktivitet på kvelden, spesielt i ribbeina :) hehe

Ja det er mye aktivitet . Det har det vært hele veien . Jeg trenger bare å tenke tanken på at nå er det en stund siden jeg kjente han, så begynner han å bevege seg :D
De siste ukene har det blitt mye kraftigere bevegelser , noen ganger gjør det jo vondt til og med.

Mye aktivitet her og! Tror det begynner å bli trangere, for når knøttet tar spenntak i sida mi, buler rumpa ut på andre enden :-p Både vises og kjennes godt! Her ligger lille ofte og presser rumpa/ryggen sin utover, slik at det blir nesten vondt til meg, blir en pressende følelse, kjennes som magen skal sprenges :-p Ser for meg at h*n sparker fra bakover mot ryggen min da. Da frøkna vår var i magen, lå hun og sparket oppunder ribbeina mine på høyre side hele tiden. Husker det var vondt, og var øm i ribbeina der en stund etter fødselen også. Tydelig at de ikke ligger på samme måte :-) For at babyen presser seg utover kan jeg ikke huske at frøkna gjorde noe særlig..

Back
Topp