Mye å se frem til!

*Perlemor*

Gift med forumet
På lørdag skal jeg og jentene på Mamma Mia, spise først og fest etterpå. DET har jeg gledet meg til leeeenge!!!

Så skal samboer til Barcelona, gleder meg kanskje ikke til at han reiser, MEN min kjære søster flytter inn når han er vekke (han skal reise med mannen hennes). Gjett om vi får noen koselige kvelder da! [:)]

I desember skal jeg på teater med torsdagsmiddagsfruene, også skal vi spise ute.

Julebord med jobben kommer og til  bli superkjekt!

Også skal jeg og søster på Putti Plutti Pott med gutta boyz [:)]

Og så er det jo alt det andre koselige som skal skje i desember, som pynting, baking, luciatog [:D]

MAAAASSSE å glede seg til [:)]

Åååå, missunner deg de kveldene med søsteren din. Herlig avbrekk sikkert. Elsker sånne tråder. Mye kjekt som skjer fremover her også...he he inspirert ja[:)]
- undersøkelse øre nese hals, og ct av hode, og forhåpentligvis en løsning på alle plagene det siste halve året.
- søvnregistrering

og mer kjekke ting
- bergenstur med gamle venninner
- julebord med gode venner, om jeg får det til
- juleverksted
- juleforberedelser
- julehuset, teaterforestilling
- svar på jobbsøknader og mail til kremmerhuset[:)]

Ååååå, så koselige ting dere har å glede dere til! [:)][:)]

Har ikke noe spes å glede meg til jeg... bortsett fra at jeg skal ta stinget i kjeften neste uke da... julebord skal jeg ikke på (jobber istedet), sambos julebord får jeg ikke være med på (de skal til Oslo, hulk, jeg vil også dit!!)...

Har jo juleforberedelsene da! [:)]

Back
Topp