Mye å glede oss til :D

Hybelharen

Elsker forumet
Ja damer. Vi har mye å se frem til hehe Kjenner meg igjen i så og si alt her fra sist gang:laughing025
 
Hehe søte bilder :D

Men det ene bildet minnet meg på at jeg sikkert ikke kommer til å passe inn i bunaden til 17.mai :( Jeg som skal gå i barnetoget i Oslo og vinke til kongen for aller første gang. Det hadde jeg ikke tenkt på før nå, og ble så skuffet at jeg nesten begynte å grine her.
 
Hehe søte bilder :D

Men det ene bildet minnet meg på at jeg sikkert ikke kommer til å passe inn i bunaden til 17.mai :( Jeg som skal gå i barnetoget i Oslo og vinke til kongen for aller første gang. Det hadde jeg ikke tenkt på før nå, og ble så skuffet at jeg nesten begynte å grine her.
Jeg tenkte mer, jaja da slipper jeg den til neste år og :p Synes jo det er veldig fint,men det beste er jo å ta den av.
 
Hehe søte bilder :D

Men det ene bildet minnet meg på at jeg sikkert ikke kommer til å passe inn i bunaden til 17.mai :( Jeg som skal gå i barnetoget i Oslo og vinke til kongen for aller første gang. Det hadde jeg ikke tenkt på før nå, og ble så skuffet at jeg nesten begynte å grine her.

:0 har jeg faktisk ikke tenkt på!! Oh no.... Hater å kjøpe penklær i tjukkas mage
 
Har sett på de bildene flere ganger og humrer like mye hver gang. Det er jo så sant :)
 
Hihi ja dette blir gøy :p:D:nailbiting:
 
Back
Topp