Mycoplasma lungebetennelse

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
Noen som har erfaring med dette??:)
Hva slags medisin fikk du? Hvor fort merket du bedring?
 
Uff!! God bedring håper du blir frisk fort. Min mor var syk i noen uker, men tror ikke hun gikk til legen før hun var veldig syk!
Takk for det:)
Jeg har vært syk i 3 uker før jeg fikk surret meg til legen igår...
 
Har hatt det! Men hva jeg fikk for det husker jeg ikke desverre :( god bedring!
 
Hvilke kur har du fått??

Masse god bedring :)
 
Da jeg hadde det hadde kødd meg til legen hadde jeg hatt det i flere mnd. Var kjempesliten men tok meg sammen pga ny jobb... Det tok et halvt år før jeg kunne trene normalt igjen, med ørebetennelse og bihuebetennelse i etterkant. Var hjemme fra jobb i to uker, men burde nok vært en uke til. Fikk en eller annen type antibiotika og slimløsende for bihulene. Ta det heeeeeelt med ro.
 
Fikk antibiotika og solvipect (?) Comp.
 
Da jeg hadde det hadde kødd meg til legen hadde jeg hatt det i flere mnd. Var kjempesliten men tok meg sammen pga ny jobb... Det tok et halvt år før jeg kunne trene normalt igjen, med ørebetennelse og bihuebetennelse i etterkant. Var hjemme fra jobb i to uker, men burde nok vært en uke til. Fikk en eller annen type antibiotika og slimløsende for bihulene. Ta det heeeeeelt med ro.
Uff...sååå lenge?!:confused:
Hadde håpet å kunne dra på jobb i morgen, jeg:p
 
Jeg fikk vanlig antibiotika og kjente bedring etter noen dager. Noen år siden nå da, men husker det fordi jeg hang meg opp i Mycoplasma :)
God bedring :)
 
Back
Topp