Mybabybeat

Hvordan funker den? Skal du legge mobil inntil magen?

-Taster fra appen-

Hvordan funker den? Skal du legge mobil inntil magen?

-Taster fra appen-
Ja, hvertfall på iphonen så er det mikrofon på undersiden! Så må en ha i øreklokker!
Står veldigt tydelig jva en skal gjøre, å er ikke innviklet! Så tar du lyden på å tar tlf på magen, å skal så høre hjertelyd! Jeg hører godt mitt eget hjerte, men ikke den lille sitt, men er bare 8-9 uker :)

Så det var ei som hadde skrevet under omtaler at hun var i uke 34 og hørte fortsatt ikke hjertelyden ... :s

Hadde jo vert morsomt å prøvd.. Men 35kr for noe som kanskje bare er tull? :p men siden du har hørt din lyd så må den jo fange opp noe tenker jeg!

Så det var ei som hadde skrevet under omtaler at hun var i uke 34 og hørte fortsatt ikke hjertelyden ... :s

Hadde jo vert morsomt å prøvd.. Men 35kr for noe som kanskje bare er tull? :p men siden du har hørt din lyd så må den jo fange opp noe tenker jeg!
,
Oi, ikke vet jeg! Har heller ikke hørt den, så kan ikke garentrere noe! Men har hørt mitt hjerte tydelig:)

,
Oi, ikke vet jeg! Har heller ikke hørt den, så kan ikke garentrere noe! Men har hørt mitt hjerte tydelig:)
Jeg måtte faktisk laste den ned... Var en liten stemme i hodet mitt som sa "tenk hvis" :p hahaha! Lett påvirkelig.no - har ingen forhåpninger, men får på meg selv hvis ikke ;) haha

Jeg måtte også laste den ned :) Finner min hjertelyd, men ikke frøetnsott. Men står at den ikke funker før senere i svangerskapet. Artig, likevel :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp