My savior!!

<3 Sebastian09Nicklas14 <3

Forelsket i forumet
Kjøpte meg seaband i går! Å det fungerer som bare det! Tok litt "tid" før jeg fant det rette stedet, men er ikke kvalm! Kan bli kvalm om båndet sklir vekk, men så fort jeg får justert det riktig igjen så forsvinner kvalmen igjen! 160 kr for båndet og det er det virkelig verdt!

Så deilig. Jeg brukte sea band i forje svangerskap. Kastet opp litt med de på, men kanskje jeg bare hadde satt de litt feil:)

Kjøpte meg seaband i går! Å det fungerer som bare det! Tok litt "tid" før jeg fant det rette stedet, men er ikke kvalm! Kan bli kvalm om båndet sklir vekk, men så fort jeg får justert det riktig igjen så forsvinner kvalmen igjen! 160 kr for båndet og det er det virkelig verdt!
Slike får man på nille også, til ca 40 kr :) funker kjempefint ! :)

Er det noen som sover med disse om natta? I hele kveld har jeg vært kvalm, og jeg er stygt redd for at i morgen tidlig kam være værre.. :(

Er det noen som sover med disse om natta? I hele kveld har jeg vært kvalm, og jeg er stygt redd for at i morgen tidlig kam være værre.. :(
Jeg har hatt de på meg fra i går morges (og sov med de i natt).. Våkna uten veldig ekstrem kvalme i dag morges, men vet ikke om det er pga båndene :)
Jeg passer bare på og flytter litt på de i løpet av dagen, så de ikke blir stående på kun et sted :)

Har också köpt dem, och vågar nästan inte ta de av..;) vet inte om de hjälper på "riktigt" eller om jag inbillar mig att jag är mindre kvalm. Positivt iallafall :)

Back
Topp