IFA.
Nam nam. Og nam.
Sent from my iPhone using BV Forum
Nam nam. Og nam.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Egentlig salt lakris i flere former. Men IFA var godt altså. Det og sånne her:
Vis vedlegget 38806
Det er det Salte miniskallerOi! Det så egentlig veldig godt ut!
Det er det Salte miniskaller
Det stod mellom IFA og Mynthon da jeg stod i kø ved kassa istad Visste at hvis jeg hadde tatt Mynthon så hadde hele boksen forsvunnet i bilen på vei hjem, så det ble IFA. Men hvor har den røde og den svarte mynthonen blitt av?? Den blå er jo den originale, men det var en rød med solbærsmak og en svart som var lakris en periode. Kanskje slutta helt å lage dem?Jeg har hatt en periode med saltsild, men nå har jeg av alle ting gått over til gammelmannsdrops -mynthon heter den, sånn blå liten eske med myke drops med mentholdrops. Jeg er seriøst hekta - spise minst en eske for dagen. (tror det har noe med å ha en ok smak i munnen når jeg er så kvalm)
Det stod mellom IFA og Mynthon da jeg stod i kø ved kassa istad Visste at hvis jeg hadde tatt Mynthon så hadde hele boksen forsvunnet i bilen på vei hjem, så det ble IFA. Men hvor har den røde og den svarte mynthonen blitt av?? Den blå er jo den originale, men det var en rød med solbærsmak og en svart som var lakris en periode. Kanskje slutta helt å lage dem?