My little pony

*Petrine*

Forumet er livet
Noen som vet om det går an å få tak i my little pony, vennskap er ren magi dvden på norsk?

prøvd å søke på cdon.com?   foretrekker den sjøl på engelsk, siden stemmene er så mye bedre, men det er jo upraktisk for dei små 

Ja, finner bare de gamle der. Men vet dvden fins på engelsk og de viser den jo på norsk på boomerang, så hadde håpet det gikk an å få tak i den på norsk ett eller annet sted. 

Jeg har den. Tror jeg kjøpte den gjennom homeenter.com for ganske mange år siden da. Som sagt, trooor. Er en god del år siden jeg kjøpte den så. 

>Spyro< skrev:
Jeg har den. Tror jeg kjøpte den gjennom homeenter.com for ganske mange år siden da. Som sagt, trooor. Er en god del år siden jeg kjøpte den så. 

det er nok den gamle, er kommet ny versjon i 2010 :)  faktisk såpass kjekk at eg har kikka på(og flira over humoren)

ms.bonita skrev:

>Spyro< skrev:

det er nok den gamle, er kommet ny versjon i 2010 :)  faktisk såpass kjekk at eg har kikka på(og flira over humoren)

Jeg og :-) 

Back
Topp