My life - oppdatering!

dstrea

Forelsket i forumet
Hei jenter.. Eg fortalte litt for ikkje så lenge sidan, om alt dette tullet med meg,
han eg trudde var barnefar men som ikkje var det,
at den faktiske barnefar krevde ny dna-test (forståelig nok), osv.osv.

No har svaret på denne testen kommet, og han har fått det svart på kvitt.
Det han foreløpig hadde tenkt ut var:
- Eg har ingen mulighet til å ha kontakt med han, for det er så lang avstand.
...Eg har jo ikkje spurt om muligheten, eg har spurt om viljen. Om han i det heile tatt hadde lyst å møte sønnen sin på snart 1 år.
Han måtte få tenke på det..
Kanskje..

Eg blir så frustrert.
Eg forstår han vel kanskje heilt innerst langt der inne, men likevel.
Ikkje at eg hadde trudd det, men eg hadde nok håpa på - at han skulle pakke bagen, sette seg i bilen og komme nedover med ein einaste gong.
Det er mange timar å køyre frå Trondheim og hit, men det er faktisk son hans det er snakk om.
Eg veit kor kul den vetle tassen er, så eg klarar liksom ikkje å forstå at han i det heile tatt vurderar å ikkje treffe han.
Er det mulig å ikkje ville kjenne sin eigen son??

Samtidig blir eg frustrert når eg ser korleis det faktisk KAN bli.
Tenk om eg faktisk blir sittande aleine.
Heilt mutters aleine, null kontakt frå pappa.. Så skal eg oppdra junior, bruke 24/7 på han - eg meinar, det vil eg jo gjere uansett.
Men uansett kor snill han er, og kor heldig eg har vore - så forstår vel kvar og ein her, at eg treng littegrann avlastning innimellom likevel?
Kven gjer ikkje det..?

Trur kanskje det blir litt ekstra ille sidan eg no er på min 6 dag utan sigarettar.
Går veldig bra, men har eit lite svakt øyeblikk akkurat no kjenner eg. Det går over.

Ellers, god påske alle jenter!!
Måtte den bli knallfin [:)]

Godt å få et konkret svar, og håper virkelig at han har et ønske om å møte sønnen sin..

Klem til deg!

jeg håper for deres del at han finner ut at han vil ha noe med sønnen sin å gjøre[:)] Å jeg skjønner at du tenker som du gjør,klart vi alle trenger litt avlastning fra hverdagen innimellom. Vi er mammaer på heltid,fortjener vi ikke et bitteliiite avbrekk? JO det gjør vi..
Jeg håper dere får en fin påske[:)]

Klem fra DC og meg

God dere har fått det svart på hvit hvem som er faren.
Jeg skjønner godt din frustrasjon og håper han velger å møte sønnen sin uansett hvor langt en må reise, så er det som du sier hans sønn.

Ja alle trenger avslappning. Tror dei fleste her inne har hatt en fri kveld/dag helg osv.. Seff trenger du det også. Ingen tvil om det man elsker barna sine likehøyt fordet. Jeg har en liten teori om at alle har godt av fri for å hente nye energi til våre små og det gjør at barna har det bedre når vi har energi osv. (litt avstan fra dei av og til som en helg osv er ikek skadeligt for noen)

Så flink du er som klarer å slutte å røyke i en sånn situasjon [;)] Kjempe flink som også klarer og lavær og ta en når det butter i mot.

Du må også ha en kjempe fin påske [:D]
Håper alt ordner seg for deg og Lille Kasper <3

Mange Klemmer

ORIGINAL: Sylvia80

ORIGINAL: IrenePirene

Godt å få et konkret svar, og håper virkelig at han har et ønske om å møte sønnen sin..

Klem til deg!

Og god påske til deg også! [;)]

[;)]

Så bra dere har fått svar, men så trist at han ikke viser den store interessen for å treffe han.
Får håpe han tar til fornuft og bestemmer seg for å møte sønnen sin.

Sender deg en varm påskeklemm og håper det ordner seg[:)]

Tusen takk for støttande ord, jenter [;)] Godt å få blåst ut litt!

Eg forstår han fekk litt "sjokk" når han fekk det svart på kvitt, og treng tid å tenke gjennom ting på.
Som han sa, han hadde lagt det litt på is inntil svaret kom. Ikkje tenkt så mykje hvis om atte..
Så eg må nok berre roe nerva og gi han den tiden han treng -
Er berre det at eg sjølv han visst det ei god stund, at han var det einaste alternativet, så eg hadde nok håpt på ein litt anna reaksjon.
Må vel berre innsjå det at de aller fleste mannfolk har litt sirup i ræva, og at ting tek tid..

[:)]

Godt at dere vet det helt sikkert nå da. Håper at han kommer fram til at det er verdt å ta turen for å treffe sönnen sin! Og det er sant at man bör ha litt avlastning nå og da. Det er godt for alle parter å få litt pusterom innimellom også tror jeg. [:)]

Ha en strålende påske!

ORIGINAL: bennylure

Så bra dere har fått svar, men så trist at han ikke viser den store interessen for å treffe han.
Får håpe han tar til fornuft og bestemmer seg for å møte sønnen sin.

Sender deg en varm påskeklemm og håper det ordner seg[:)]

[:)]

Takk igjen, for støttande ord jenter..
Prøver å slå meg til ro med at han ikkje vil ha kontakt i utgangspunktet,
ikkje forvente noko som helst -
så kan det jo hende eg blir positivt overraska ein dag [:)]

Riktig god påske, alle alle!

ORIGINAL: IrenePirene

Klem til deg!

Eg trudde eg hadde oppdatert her for fleire dagar sidan, men det har eg visst ikkje.... :-O
Mykje har skjedd...
Fekk plutseleg beskjed her ein dag, om at han hadde tenkt eindel..
Han hadde komme fram til at han ville stille opp så mykje som det lot seg gjere -
og me måtte ta ein prat ein dag.
Snakka med han samme dagen, og sum sumarum, så kjem han på besøk til vetle tassen på bursdagen hans om halvanna veke.
Han skulle invitere med seg foreldra sine og, men visste ikkje enno om dei hadde anledning!!

Woho..
So far - so VERY good.. :)
Eg er storfornøgd med tingenes tilstand pr. idag, om me GLER OSS stort til besøk om ikkje mange dagane :D

Åh det var godt å høre!! :)

Så utrolig godt å høre. emoticon  Kunne tenke meg at han ville endre mening når han fikk tenkt seg om litt...

Håper dere får en kjempefin feiring når hele familien samlesemoticon

Så bra..ordner seg alltid for snille jenter vettu:)

Hei!

Har ikke fått med meg denne tråden i det hele tatt, men godt å lese at han fikk tenkt seg litt om og kommer på besøk til dere. Håper han følger opp, så kule Casper får ha kontakt med faren, og kanskje besteforeldre og.

Lykke til i bursdagen, håper den blir kjempe fin!

Har heller ikke fått med meg denne tråden...

Så bra at han vil ha kontakt og skal stille opp! Det blir nok kjempe stas å få pappa og besteforeldrer på besøk på den store dagen=)

Back
Topp