my first year

*knekk*

Betatt av forumet

har bestilt meg denne nydelige rammen[:)] var ikke den pen ?

ORIGINAL: *ØnskeBaby*

ORIGINAL: RonjaR

Åååhh...den var nydelig!!
HVOR???[8D]

Haha...da er det bestilt 2 stk!![:D]
Dere ruinerer meg, jenter!!![X(]

ORIGINAL: Frøken Lillan

Den har jeg sett på tidligere. jeg har ønsket meg den i dåpsgave :) 

ja det er jo den perfekte dåpsgaven [:)]

Den var kjempe nydelig:)

Den var kjempefin,skal prøve å lage noe all av den selv. Kjøpe 12 rammer på IKEA,male og dekorere de og putte søte bilder av lille snupp i. Men hvis det ikke blir noe fint så kanskje jeg skal kjøpe denne[:)]

ORIGINAL: yahoo83

Den var kjempefin,skal prøve å lage noe all av den selv. Kjøpe 12 rammer på IKEA,male og dekorere de og putte søte bilder av lille snupp i. Men hvis det ikke blir noe fint så kanskje jeg skal kjøpe denne[:)]

oh :) det må du legge ut bilde av [:D]

Den var kjempeskjønn [:)][:)]

De er så kjekke [:)]

Selv har vi disse.
Er ferdig utfylte til de 2 eldste. Gleder meg til å fylle opp Carmen sin også [:)]

Det er IKKE mine barn som er i de bildene her.. Bildet er hentet fra nettet [:)]

ORIGINAL: shiby

Selv har vi disse.
Er ferdig utfylte til de 2 eldste. Gleder meg til å fylle opp Carmen sin også [:)]

Det er IKKE mine barn som er i de bildene her.. Bildet er hentet fra nettet [:)]

å hellandussan de var søte!!

ORIGINAL: shiby

Selv har vi disse.

så herlige!! Hvor??? [:)]

Ebay [:)]

http://cgi.ebay.com/Baby-Girl-My-First-Year-PRINCESS-CASTLE-Photo-Frame-NEW-/300354188333?pt=Photo_Frames_Display&hash=item45ee81342d

http://cgi.ebay.com/Baby-Boy-My-First-Year-PRINCE-CASTLE-Photo-Frame-GIFT-/300354189551?pt=Photo_Frames_Display&hash=item45ee8138ef

Så fin... Nettadressen er herved lagret, så da blir det nok en på meg også etterhvert [;)]

SÅÅÅ NYDELIG! Må ha 2 sånne jeg også!! [:D] Settes på bursdagsønskeliste og dåpsønskeliste til barna ja! [:D]

Back
Topp