My claim to fame

lenemor

Forumet er livet
Fant nettopp dette videoklippet på VG - og da må jeg selvsagt dele at jeg kjenner Jarle. Han er sønnen til gamledirigenten min, og han har spilt når jeg har sunget solo flere ganger - veldig søt gutt, håper han gjør det bra

Ja og så er det jo han her da: http://nrk.no/urort/Laat/342792/default.aspx som er en gammel, god kollega av meg - han og jeg var en del på fester sammen, og vi opptrådde med en sang på julebord en gang (og så sang vi veldig masse på fester). Nå ligger han som nummer en på urørt-lista!

Kult [:D]

Han første der sang vel på Spellemannen igår, gjorde han ikke (eller husker jeg heeelt feil)?
Hvis det var han, så var det kult å høre på [;)]
Han andre har jeg aldri hørt om, men det var veldig behagelig musikk å høre på [:)]

Jarle sang på spellemannsprisen ja, men jeg så det ikke.. Han har vært i musikkbransjen i noen år, blant annet som vokalist i bandet Span som hadde en eller to semi-hits.... og så er/var han samboer med Kristin Asbjørnsen. Og Bård har nettopp laget sine første to låter som andre får høre - spennende å se hvordan det går med ha, han lever og ånder musikk og har spilt i band og opptrått så lenge jeg har kjent han (som er ganske lenge, vi startet som kollegaer for 19 år siden!!!)

Back
Topp