Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Det har gått til helvete!! Alltid hatt store bryster, så de henger som F!! Og nå etter jeg har født har de blitt så mye mindre men henger enda like mye som før jeg sparer til operasjon så trøster meg med at det blir bedre til slutt!
Fikk enorme pupper under graviditet og amming, og har trent og gått ned mye i ettertid. Nå har jeg vel en b-cup, men hud som tilsvarer en god D Full i strekkmerker, og jeg kan dra ut masse hud. Mulig det blir å gjøre noe med etterhvert
Jeg er gravid og de har vokst som bare det, så akkurat nå er både mannen og jeg ganske fornøyde Han klager nå ikke uansett og de er for så vidt greie til vanlig også, om noe flatere enn før. Jeg er imidlertid spent på hvordan de kommer til å se ut etter at en ny ammeperiode er over
Mine er små, men har blitt spurt om jeg har silikon pga fasongen. De har ikke forandret seg på 20 år.
Har forsøkt å bli gravid igjen etter MA for snart to år siden, og er forberedt på at de vil endre seg.
Ammer fortsatt så vet ikke sluttresultatet, men tror de blir ok
Føler de har blitt skikkelig slappe, men tror det er mer at jeg husker puppene mine som sprettne gærninger, når de i realiteten alltid har vært "normale". Altså helt gjennomsnittlig, litt heng siden de er Dcup.
Helt greit forhold til dem De ble gigasvære i begynnelsen av ammeperioden, og har bare sunket mer og mer sammen siden Blir spennende å se sluttresultatet når ammingen er slutt ;-)
Mine var B cup før amming og var D/E under amming og blei B igjen. Blei veldig slappe og hengte. Eg la inn silikon for og fylle dei.. Har ikkje angra ett sekund. Men eg er gravid igjen så spent på hvordan dei ser ut etter på. Har D cup etter operasjon og er oppi E som gravid. Kvir meg til mye melk