My boobs are OK? Not..

Millajenta,venter nr3.

Flørter med forumet
Er i mitt tredje svangerskap, og kan ikke si at det var så vondt i brystene med de to første.. Blir bare verre og verre dette, er 9+3.. Flere med samme problem?

Mine var veldig ømme mellom uke 8-10. De kjentes enorme ut, og tunge !
Nå har det heldigvis blitt bedre, men de er ømme til tider og nipplene strutter konstant og er veldig sensitive.

Stort sett mest ømme om morgenen når jeg våkner og skal stå opp. Før det var de ømme konstant mellom uke 5-8. Er 12+0

Mine har ikke vært ømme enda! Går og venter på det... hadde vondt sist gang hvert fall. Er 10+3 i dag.

Mine er ikke ømme...
Men herregud for noen pupper! Jeg har ALDRI vært så missførnøyd med dem som hva jeg er nå. Jeg har nettopp sluttet å amme vårt yngste barn, og nå henger puppene bare der som 2 slappe te-poser langt nede på magen. Håper virkelig at de begynner å "fylles opp igjen snart"!

Hadde ikke ømme/vonde pupper forrige gang, men denne gangen derimot!!! Au!!

Mine er ikke ømme...
Men herregud for noen pupper! Jeg har ALDRI vært så missførnøyd med dem som hva jeg er nå. Jeg har nettopp sluttet å amme vårt yngste barn, og nå henger puppene bare der som 2 slappe te-poser langt nede på magen. Håper virkelig at de begynner å "fylles opp igjen snart"!
Te-poser :D

Kjempe ømme, kjennes ut som brysvortene prøver å rive seg ut fra puppen :/
Men værste er egentlig at jeg hater dem nå, alltid hatt perfekte pupper, eneste jeg har vært sikkelig fornøyd med. Nå er dem så store tunge rare og stygge.. Vær gang jeg ser dem i spesielt renner tårene

Back
Topp