my belly...sist og nå...

Bebibooms

Gift med forumet
hihi...opptatt av magen jah... [:D] her er bilde fra sist og nå... spennende å se likheten/forkskjellen... [:D] herreguuuud jeg er hvit... dårlig sommer jah...[&:][:D] og dårli syden tur... laaaang vinter.... [:)]

jaja... her it iiisss....

veldig stolt over magehuset mitt.... [:D]

Så fin mage!!!

du er litt mindre nå ser det ut som!
kjempemorsomt å sammenlikne utover da! [:D]

Fiiiiin mage! Jeg synes også den ser litt mindre ut nå enn sist... Stemmer det, eller? [:)] Elsker størrelsen på magen i den perioden du er i nå!

så gøy[:D]

flott du er[:)]

er kanskje mindre spekk utenpå... hehe... er jo omlag 10 kg mindre denne gangen enn sist... hehe... [:)] jaja... kan ennå forandre seg d... hehe... shit au... syns magen ser mindre ut når en sammenligner jah... [:D]

Så fin mage!!![:D]
Syns også at en ser tyelig at du er mindre nå!! Kjempeflott er du!!

ORIGINAL: sånja

Så fin mage!!![:D]
Syns også at en ser tyelig at du er mindre nå!! Kjempeflott er du!!

ORIGINAL: Ninnimamma

Så fin mage!!!

[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Ninnimamma

Så fin mage!!!

kathmor må og seeee....[:D]

kaaathmor?

Fiiiiine magen
Gleder meg til min begynner å vokse[:D]

siste dytt til kathmor...[&:][>:]

Se her jah!!! Nåååhhhh.... Fader assa, klarer ikke å styre unna tankene mine nå jeg, jeg er rett og slett DRIIIIT MISSUNNELIG på deg og magen... super trist at jeg aldri skal få ha en sånn igjen [&o]

Fina mi du! Du er mindre enn sist, men som sagt så er jo utgangspunktet mindre også da [:)] Kjempe fin er du! Håper du er stolt av magen og strutter så mye du kan med den flotte lille kula [:D]

ORIGINAL: KathMor

Se her jah!!! Nåååhhhh.... Fader assa, klarer ikke å styre unna tankene mine nå jeg, jeg er rett og slett DRIIIIT MISSUNNELIG på deg og magen... super trist at jeg aldri skal få ha en sånn igjen [&o]

Fina mi du! Du er mindre enn sist, men som sagt så er jo utgangspunktet mindre også da [:)] Kjempe fin er du! Håper du er stolt av magen og strutter så mye du kan med den flotte lille kula [:D]

taaaakk... tsss... ikke si d ikke skal skje igjenn...[:D] jeg tror ikke du er ferdig, leeenge igjenn av livet... [;)] 
jeg strutter å koooser meg glugg i hjel m lille magen min... hihiiii.... [:D] var sååå gøy når jeg gikk på butikken i dag... mange som pekte på magen, å sa jeg var sååå fin å sånn.. wohow...[:D]

Back
Topp