Muuuuligens noe på gang...

Etter å ha vært veldig rolig i magen,,har jeg nå sammentrekninger igjen og enda mer blodslim. Kastet opp i tillegg ( kvalme og oppkast er det verste jeg vet ). Blodtrykk og ctg fin, men jeg har litt høy puls. Skal snart prøve å sove igjen. Er heeeelt utslitt!
 
Off.. så slitsomt. Håper du får deg et par timer søvn og at det setter i gang etter det :) Lykke til :)
 
Etter å ha vært veldig rolig i magen,,har jeg nå sammentrekninger igjen og enda mer blodslim. Kastet opp i tillegg ( kvalme og oppkast er det verste jeg vet ). Blodtrykk og ctg fin, men jeg har litt høy puls. Skal snart prøve å sove igjen. Er heeeelt utslitt!
Uff det høres kjempe slitsomt ut! Håper du får sove godt og hvilt deg <3 god bedring!
 
Etter å ha vært veldig rolig i magen,,har jeg nå sammentrekninger igjen og enda mer blodslim. Kastet opp i tillegg ( kvalme og oppkast er det verste jeg vet ). Blodtrykk og ctg fin, men jeg har litt høy puls. Skal snart prøve å sove igjen. Er heeeelt utslitt!


Off :( det der er utrulig slitsamt <3 godt du blir godt tatt vare på <3 er du 34 veke på torsdag? :)
 
Åhh, så slitsomt.

Håper du får hvile litt,
 
Oi så spennende! Masse lykke til :)
 
Back
Topp