Muuuuligens noe på gang...

Modningsrier i hele natt, mye kynnere må idag, livmorhals og slimpropp borte vekk, kommer litt blodslim, 1 cm åpning, hodet festet og laaaangt nede!
Ligger hjemme i badekaret nå og skal slappe av litt,så får vi se hva natten bringer.
Kan jo gå slik noen dager..
Ser litt for meg at idet jeg slapper av, så starter det! :p
Lykke til. Her gikk vannet nettopp!!!!!!
 
Spennende, er du våken eller sover du? Hva skjer med takene?
 
Lykke til.
 
Morsomt :D Lykke til begge to!
Her har jeg gått rundt med modningsrier i litt over 2 uker nå... Men aner ikke om jeg har noe åpning. Mulig jeg ringer føden for en sjekk i romjula dersom det ikke gir seg/blir fødsel ;)
 
Oioi!! Så gøy og spennende!!!!
Masse lykke til nå da, jenter!!! :D
 
Lykke til damer :)
 
Etter to døgn uten søvn pga modningsrier, ble jeg innlagt på SUS idag, fikk sprøyte med morfin og sovetablett, og har sovet I over 6 timer nå. Magisk!!
Så får vi se om det tar seg opp igjen, eller om det har gitt seg helt. Siden hun er prematur til julaften vil de ikke gjøre noe for å kickstarte fødselen enda..
Så vi får vente å se da! :p
 
Etter to døgn uten søvn pga modningsrier, ble jeg innlagt på SUS idag, fikk sprøyte med morfin og sovetablett, og har sovet I over 6 timer nå. Magisk!!
Så får vi se om det tar seg opp igjen, eller om det har gitt seg helt. Siden hun er prematur til julaften vil de ikke gjøre noe for å kickstarte fødselen enda..
Så vi får vente å se da! :p
Så deilig å få sove! Masse lykke til! Kjempe spennende! :D
 
Back
Topp