Must til taco

FruBritt

Forumet er livet
August 2018
Siden det er taco fredag og mange spiser taco i dag.

Hva er ditt must til taco?

Mais, ananas, ost og rømme er et must her :)

Må ha guaccemole til [emoji4]

Må ha avocado, rømme og røde bønner. Gjerne guacamole (hjemmelaget, hvis jeg gidder) og/eller fried beans. Tortillachips,

Guacamole, rømme, ost, taco saus hot, nacho cheese, krydderet kjøttdeig/kylling, masse forskjellig salater(løk, agurk, mais osv) i Tortilla lefser med knuste taco shell. Nam :happy:

Kjøttdeig, ost, salat og agurk :P

Grov tacolefse, rømme, salat, agurk, paprika, kjøttdeig og ost. I den rekkefølgen.

Den tingen jeg virkelig savner hvis den ikke er der er rømme. Jeg har jo et standard oppsett hjemme, men annerledes taco går greit borte så lenge rømmen er der.

På must kommer kjøtt ost agurk. Men det betyr ikke at jeg er fornøyd med det, men at det andre kan variere. Helst lefse/skjell, kjøttdeig/kylling, ost, agurk, tomat, salat, mais, avokado, purre og rømme.

Og om noen undrer: ja, det hender jeg spiser taco som salat uten lefse/skjell:-)

Grov lefse, salat, agurk, paprika, mais, hot salsa, rømme, kjøttdeig, ost. Må legges på i den rekkefølgen. :p

På must er kjøttdeig, ost, lefse og nachochips. Resten kan variere [emoji4]

Rømme, avokado, salsa, løk, krydret kjøttdeig, agurk, tomat, paprika og salatblad. Deilig med litt mais og ananas også[emoji16]

Jeg må ha salat, mais, paprika, kjøttdeig eller annen type kjøtt, ost, rømme og salsa. Men tar gjerne andre ting i også :)

Guacamole [emoji7]

Gult eple! Ikke det samme uten.

Har som regel på: salat, tomat (hvis vi ikke har guakkk), agurk, mais, rødløk, ost, kjøttdeig med krydder, tacosaus, rømme og skjell/lefse/chips.

Dere som ammer....reagerer ikke babyen på taco? [emoji4]

4 åringen min skrek i ett sett hvis jeg spiste det, men gikk greit med 2 åringen (droppa løken)..
Har ikke turt å prøve enda nå... [emoji1]

Dere som ammer....reagerer ikke babyen på taco? [emoji4]

4 åringen min skrek i ett sett hvis jeg spiste det, men gikk greit med 2 åringen (droppa løken)..
Har ikke turt å prøve enda nå... [emoji1]
Babyen min har ikke reagert på noe jeg har spist.

Back
Topp