"must" på harrytur..

Mamma og de handler det aller meste når de er på harrytur, men det går i mye kjøtt, pålegg, posersauser/krydder, og vin i massevis.

Melk med lang holdbarhet, kjøttdeig,kyllingfile, potetmos (bedre enn den her hjemme), ramløsa, godis så klart ;), barnegrøt om du trenger det, større pakking og billigere, kjøttboller.

røyk om du røyker,kjøtt,ost,pålegg, bacon,mat til babyen og brus så klart..

Håper ikke du skal dra i dag ;)

Jeg handler alltid drikkeyoghurt, latte, hvitløksdressing, kattesand, tortellini, nutella, melk, ost og pepsi max.

Kjøttdeig (du bør kjøpe den som heter karbonadedeig, samme som norsk kjøttdeig), kjøtt/fileter, kornblandinger, couscous, øl/vin hvis dere skal innom systembolaget og brus.. Det er forbudt å ta med poteter inn i Norge, så unngå det ;)

-Oppvask pulver
- Vaske pulver
- Shampoo og balsam
- Kropps såpe
- Do papir
- Tørkerull
- Gulost
- Yoghurt
- Kjøtt pålegg
- Indrefilet av svin
- Evt kjøttdeig
- Kyllingfilet
- Barnemat på glass og grøter (bleier er ikke billigere)
- Brett med brus
- Godis

:D

Hvorfor burde jeg ikke dra i dag? Skal det, men skal bli til lørdag ettermiddag.

Hm, høres jo ut som om det er bare usunne ting man får billigere :P

Kjøttdeig (du bør kjøpe den som heter karbonadedeig, samme som norsk kjøttdeig), kjøtt/fileter, kornblandinger, couscous, øl/vin hvis dere skal innom systembolaget og brus.. Det er forbudt å ta med poteter inn i Norge, så unngå det ;)

Eh man spiser da virkelig ikke kjøttdeig frivillig!! Kjøp Nøtfars, den er det samme som norsk karbonadedeig med lite fett:)

Karbonadedeig
rent kjøtt - alle typer egentlig, kommer ann på hva du liker å spise. (Selv billige ting blir dyrt når det ikke blir spist :-) )
Kokt skinke ol. pålegg.
Bacon
Frossen fruktblanding, og grønnsaksblandinger.
Ost, utrolig mye god ost i "det store skumle Sverigelandet"
Hundemat - eller dyremat generelt.
Vaskepulver,oppvaskmaskinstabletter,skyllemiddel.
Brus,Capri Sone, og øl.....
Tobakksprodukter (røyk,snus ol.)

Kyllingfilet er nesten like billig i Norge, med mindre det er kjempetilbud da.. (Men jeg synes First Price sin har bedre kvalitet.)

er 2 kg kyllingfilet i Sverige til 99 kr nå (var på harrytur i går). brus og godteri er billig. noe kjøtt. ellers så synes jeg mye er dyrere i Sverige enn det er her.

Røyk og sprit. Så er jeg fornøyd ;)

Hvitløksmarinerte koteletter (fryste)
Ostepop hjerteformet
Snop
Capri sonne
Brus

Back
Topp