Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mine must have, drikkeflaske til mor.

Her gjorde vi det motsatt. Var veldig redd for krybbedød, og leste om tilfeller der baby havnet nedi nattposeVi brukte ikke dyner til våre før de var fylt 1 år, på grunn av faren for krybbedød. Så, vi var avhengig av gode nattposer! Veldig glad i Easygrow sine.
Så vi svøpte i helseteppe for så å legge dyne over til å begynne med. Så gikk vi over til nattpose i ettårsalderen når han begynte å sparke av seg dyna.Denne har jeg hørt mye om, men aldri testet selv. Høres ut som noe jeg ikke egentlig har klart meg utenSitronsåpe til å fjerne flekker! (i form av såpestykke) Thank me later, haha. Den er helt råbra til å fjerne flekker, gulp, bæsj, matflekker etterhvert. Man skyller plagget i varmt vann, gnir på såpa og skyller igjen.
Skal skaffe til denne runden 
Jeg fikk tips om det før eldstemann ble født i 2007, og har aldri sett meg tilbake. Har alltid hatt en tilgjengelig siden da. Haha, men jeg er jo helt allergisk mot flekker da, så jeg var nok ekstra motivert for å finne noe som funket.Denne har jeg hørt mye om, men aldri testet selv. Høres ut som noe jeg ikke egentlig har klart meg utenSkal skaffe til denne runden
![]()