Must haves på Ikea?

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Er det noe jeg bare MÅ kjøpe i morgen når vi først er på Ikea?
Tenkte i forhold til lillegutt i magen.
Har de noen fine gardiner eller tepper?
Nå kjøpte vi jo kommode vi skal ha til stell der sist.
Ser litt på denne Vandring-serien de har. Ser litt koselig ut :)

Er det noe jeg bare MÅ kjøpe i morgen når vi først er på Ikea?
Tenkte i forhold til lillegutt i magen.
Har de noen fine gardiner eller tepper?
Nå kjøpte vi jo kommode vi skal ha til stell der sist.
Ser litt på denne Vandring-serien de har. Ser litt koselig ut :)
Kjøpte du med sånne inndelere til kommoden? Hvis ikke, så kan det være en smart ting...
Kanskje et skinn teppe han kan ligge på? (litt i tvil om hvordan standarden på de teppene var, men det ser du jo imorgen...)

Du har jo barn fra før, så dette er nok allerede i hus hos deg, men kanskje oppbevaringsbokser i plast? Til våt servietter, mme, etc...

Kos deg masse! (og ha gode sko på deg)

Kjøper alltid hvite servietter, zip lock poser, hvite stearinlys og te lys på IKEA.

Kjøpte du med sånne inndelere til kommoden? Hvis ikke, så kan det være en smart ting...
Kanskje et skinn teppe han kan ligge på? (litt i tvil om hvordan standarden på de teppene var, men det ser du jo imorgen...)

Du har jo barn fra før, så dette er nok allerede i hus hos deg, men kanskje oppbevaringsbokser i plast? Til våt servietter, mme, etc...

Kos deg masse! (og ha gode sko på deg)
Jepp, har masse av di inndelerene ;)

Jeg har tenkt tanke ja på de skinna, men får se litt hvordan standaren er på de. Er jo samme prisen som for et på Barnas Hus ;)

Har masse oppbevaringsbokser, men alle er i bruk, så ja trenger kanskje noen flere :)

Jeg har kjøpt gulvteppe i serien Vandring :-) Og skal kjøpe noen veldig praktiske beholdere til bleier,våtservietter etc som de har fått i badeavdelingen. Vi trengte noe oppbevaring,men hadde ikke lyst til å borre i flisene,men disse er plastposer m gode sugekopper,superpraktiske. Var tomt for dem sist jeg var der,så det må ordnes en dag ;-) så hvis du trenger oppbevaring v stelleplassen, kan de kanskje være aktuelle... Er i badeavdelingen. Ellers er jo telysene gode og billige ja. Og de har noen fine små sommerservietter der nå :-)

Langsiktig tenking, men dimpa-bagene/posene er kjekke å oppbevare klær som er for småi!! :P tror de heter det :)

Månelampen e veldig fin! :) eg ska ha den rosa blomst lampen og grønn grindseng fra ikea :)

Månelampen e veldig fin! :) eg ska ha den rosa blomst lampen og grønn grindseng fra ikea :)
Har to rosa blomst lamper som jentene hadde som ikke blir brukt lenger.
Hadde en stjerne lampe også, men den vet jeg ikke hvor er akkurat nå.
Mener vi tok vare på en slik stor månelampe som guttene til mannen hadde på det rommet.
Den skal hvertfall brukes om jeg finner den igjen ;)

Haha, det er bra. Jeg har dilla på epler om dagen, og den deleren er genial.

Jeg var på IKEA i påsken, da kjøpte vi madrass, overmadrass og laken til sprinkelsengen + to rangler. De er så lette og holde i :)

Haha, det er bra. Jeg har dilla på epler om dagen, og den deleren er genial.

Jeg var på IKEA i påsken, da kjøpte vi madrass, overmadrass og laken til sprinkelsengen + to rangler. De er så lette og holde i :)
Kanskje vi skulle kjøpt madrass og overmadrass til sprinkelseng ja.
Vi har en sprinkelseng, men vet ikke hvor skruene til å montere den er.
Kanskje vi like så greit skal kjøpe sprinkelseng også :p

Sprinkelsengene der er jo ikke så dyre heller. Madrass og overmadrass har vi også kjøpt der ja, virker greie de :-)

De har ei taklampe med skyer på som jeg syns er søt :-) Vurderer den.

Kanskje vi skulle kjøpt madrass og overmadrass til sprinkelseng ja.
Vi har en sprinkelseng, men vet ikke hvor skruene til å montere den er.
Kanskje vi like så greit skal kjøpe sprinkelseng også :p
Dere kan evt sjekke på "billigkroken" kanskje det ligger noen skruer der. Men sengene er nå så greie i pris at det ikke har noe å si.

Gulpekluter.

IKEA sine gulpekluter er fantastisk gode.
Høystolen deres (hvit, blå el rød med stålbein) og tilhørende bord er genialt

Gulpekluter.

IKEA sine gulpekluter er fantastisk gode.
Høystolen deres (hvit, blå el rød med stålbein) og tilhørende bord er genialt
Så lurt, gulpekluter kan en ikke ha nok av ;)
Høystol har vi flere av, så trenger ikke enda en, men ellers hadde det nok vært et godt kjøp ja ;)

Vaskekluter! De holder ikke i årevis, men synes det er greit å få bytta litt innimellom :) Ellers pleier jeg å kjøpe gaver til andre småttiser der, i og med at vi bor et stykke unna ikea så er det ikke de samme gavene de får fra alle andre :) Togbane, bankebrett, kjøkkenutstyr, tegnesaker osv.

Vet ikke hva dere har klart av møblement, men de har noen fine stellebord, senger og kommoder der - som ikke er så ille på pris! :)

Back
Topp