Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hva slags ammepute anbefaler folk her? Har hørt mye bra om maxi cosi og har tenkt å kjøpe den, men vil bare høre hva folk har å si om den, de som har erfaring.Fin tråd!
Eg er gravid med barn nr 2.
Mine er:
- Bilstol kompatibel med vogn-understell (eg har ei funksjonsnedsetting som gjer det tungt å bære bilstolen rundt omkring, då er understellet gull å ha!)
- mjuke klutar til vask ved bleieskift
- inotyol salve (om baby blir sår i rumpa)
- ammepute og praktisk og koseleg ammestasjon med vatn tilgjengeleg, sidan ammestundene var SVÆRT hyppige med førstemann, og eg var konstant tørst![]()
Anbefaler cozyfix ammepute på det sterkeste! Den er så god! Litt hard, så den støtter utrolig braHva slags ammepute anbefaler folk her? Har hørt mye bra om maxi cosi og har tenkt å kjøpe den, men vil bare høre hva folk har å si om den, de som har erfaring.
Mente cozyfixAnbefaler cozyfix ammepute på det sterkeste! Den er så god! Litt hard, så den støtter utrolig braJeg kjøpte min brukt, da det er litt stiv pris på den ny

Anbefaler Beemoo sin ammepute. Støtter godt rund hele deg, du kan tilpasse den litt som du vil og former seg etter både deg og baby. Jeg ammet HYPPIG sist svangerskap, og ammeputa ble oppholdsstedet for baby. Hun ammet i den og sov i den hvis hun sovnet ved puppen.Hva slags ammepute anbefaler folk her? Har hørt mye bra om maxi cosi og har tenkt å kjøpe den, men vil bare høre hva folk har å si om den, de som har erfaring.
Hadde stor hjørnesofa med sjeselong med første. Solgte den når vi bodde i tomannsboligen, men nå som vi bor i enebolig har jeg et krav om stor sofa til baby kommer. Og den ble bestilt i juni 
Nr. 2 gulpet aldri, ikke en gang måtte jeg ha klut eller skifte pga det.
Fikk også begge armer fri til å vaske og kose. Har kjøpt Twistandshake denne gangen. Den har også myk støtte.
Jeg syns også det var best med første barnet når man er litt usikker. Praktisk er det uansett.
Så bra tips, ammestasjon. Husker alltid det var noe som manglet når jeg hadde satt meg til.Fin tråd!
Eg er gravid med barn nr 2.
Mine er:
- Bilstol kompatibel med vogn-understell (eg har ei funksjonsnedsetting som gjer det tungt å bære bilstolen rundt omkring, då er understellet gull å ha!)
- mjuke klutar til vask ved bleieskift
- inotyol salve (om baby blir sår i rumpa)
- ammepute og praktisk og koseleg ammestasjon med vatn tilgjengeleg, sidan ammestundene var SVÆRT hyppige med førstemann, og eg var konstant tørst![]()