must have til babyen?

dollymama

<3Mai2015<3
Tilgangsansvarlig
VIP
Septembermødre <3
Aprilbarna`15
hva er det du bare må du ha til babyen? :-)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

her blir det innkjøp av enda en sjøhest med vugge musikk.
har vært og er enda gull verd for storebror :-)

masse kosetepper!!! jeg har så uendelig mange og jeg får aldri nok!!!! hehe

Trekant smykker!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Septemberbaby må ha masse godt ull :) Fikk på våren sist så har ikkje så mykje ull i smått...samt så MÅ eg denne gangen ha en ERGObaby bæresele eller bæreklede, sånn at eg kan ha babyen "på" meg mens eg gjør andre ting som f.eks å ta vare på en 2åring :)

hmmm...... det har jeg ikke tenkt på..... men ull kanskje, og gulpekluter, smokker..... hehe har glemt alt dette siden sist jeg :P

Jeg kunne tenkt meg en bæresele. Men aner ikke hva jeg bør velge.
Noe ull har jeg etter forrige.

Noe mer man bør ha?

er det sånn amme smykke?

mente å skrive trekant smekker. domme telefon, får blir ikke bestandig rett bokstav eller ord.

men det er sånne smekker som man kjøper på namit(med forskjellige trukk på og farger)

mente å skrive trekant smekker. domme telefon, får blir ikke bestandig rett bokstav eller ord.

men det er sånne smekker som man kjøper på namit(med forskjellige trukk på og farger)

Hahahaha :D hysterisk morsomt :) :) :) :)
Jeg lurte no voldsomt på hva slags "must have" smykker dette var :D

jeg for mindel synes det er j**lig irriterende me denne telefonen som bestemme litt over seg selv. men litt gøy at det ble til smykke å ikke smekke hehe :p

hohoho :-P
nå lo jeg godt:-) men ja de smekkene er kjempe greie:-)

Jeg kunne tenkt meg en bæresele. Men aner ikke hva jeg bør velge.
Noe ull har jeg etter forrige.

Noe mer man bør ha?

Jeg har manduca bæresele og er veldig fornøyd med den, men det finnes jo maaaange typer :) men lurt å finne en som er ergonomisk tilpasset hoftene til de små babyene

Har det meste etter storebror men blir nok en del ull. Da jeg ELSKER ull på barn. Gutten min går ikke uten på høst og vinteren. Har en bb-bæresele og en ergobaby bæresele. Anbefaler definitivt ergobaby. Den er fantastisk :-D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Jeg har manduca bæresele og er veldig fornøyd med den, men det finnes jo maaaange typer :) men lurt å finne en som er ergonomisk tilpasset hoftene til de små babyene
Får lete litt, er det lurt å prøve en med babyen i? Eller hvordan gjør man det? ;) Heh, skulle ikke tro jeg hadde barn fra før :P

Får lete litt, er det lurt å prøve en med babyen i? Eller hvordan gjør man det? ;) Heh, skulle ikke tro jeg hadde barn fra før :p

jeg spurte bare i butikken hvilken som var ergonomisk bra for babyen og i de fleste bæreselene må du ha nyfødt innlegg i hvis du kan bruke den tidlig

Back
Topp