Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er det?Trekant smykker!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum
er det sånn amme smykke?Trekant smykker!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum
mente å skrive trekant smekker. domme telefon, får blir ikke bestandig rett bokstav eller ord.er det sånn amme smykke?
<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3
mente å skrive trekant smekker. domme telefon, får blir ikke bestandig rett bokstav eller ord.
men det er sånne smekker som man kjøper på namit(med forskjellige trukk på og farger)
jeg for mindel synes det er j**lig irriterende me denne telefonen som bestemme litt over seg selv. men litt gøy at det ble til smykke å ikke smekke heheHahahaha hysterisk morsomt
Jeg lurte no voldsomt på hva slags "must have" smykker dette var
hohohoHahahaha hysterisk morsomt
Jeg lurte no voldsomt på hva slags "must have" smykker dette var
Jeg kunne tenkt meg en bæresele. Men aner ikke hva jeg bør velge.
Noe ull har jeg etter forrige.
Noe mer man bør ha?
Får lete litt, er det lurt å prøve en med babyen i? Eller hvordan gjør man det? Heh, skulle ikke tro jeg hadde barn fra førJeg har manduca bæresele og er veldig fornøyd med den, men det finnes jo maaaange typer men lurt å finne en som er ergonomisk tilpasset hoftene til de små babyene
Får lete litt, er det lurt å prøve en med babyen i? Eller hvordan gjør man det? Heh, skulle ikke tro jeg hadde barn fra før
jeg spurte bare i butikken hvilken som var ergonomisk bra for babyen og i de fleste bæreselene må du ha nyfødt innlegg i hvis du kan bruke den tidlig
Denne