Must have snop/snacks

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Inspirert fra dyrt med permisjonstråden lurer jeg på om dere er hekta på noe brus/snacks/godteri dere spiser/drikker flere ganger i uken? Jeg har plutselig blitt dilla på brus, så det går noen pepsi max i uken. Ellers kjøper jeg ofte kjeks og litt sjokolade. Hva med dere?

Sent from my iPhone using BV Forum

Bixit kjeks, kvikk lunsj og Fun light bringebær saft.... Overlever ikkje uten :P

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Har kuttet alt sånt ut etter fødsel, spiste nok for fem under graviditeten. Mistet all lyst på usunn mat da ungen kom ut.

Derimot jeg er helt avhengig av frukt og bær. Melon, bjørnebær, mango, banan+++

Off ja..her går det i smågodt, sjokolade, chips og brus flere dager i uken...det søtsuget tar aldri slutt :p

Den nye melkesjokoladen med oreo... Farlig god, angrer på at jeg smakte den...

Den nye nidar sjokoladen med peanøtter!! Nam :D så elsker jeg smågodt, men prøver å begrense det til helgen. Ellers er jeg veldig glad i all slags bak-verk! Boller, cookies, muffins osv :p

Hadde helt dilla på Tine Iskaffe da jeg var gravid, og det har ikke gitt seg gitt. En annen favoritt er cuba-sjokoladen. Og den nye polly-sjokoladen, men da deler jeg med sambo da;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Firkløver sjokolade! Har alltid parat i kjøleskapet :)
Brus har jeg trappet kraftig ned på, ble bare sånn, mistet litt lysten på det. Tar meg et glass solo i ny og ne men før gikk det en cola for dagen :)

Er ofte sugen på smågodt på kveldene. Og melkesjokolade men det kan jeg ikke spise

Pepsi max... Men det har vært de siste 10 årene :p prøver å begrense meg litt.

Jeg prøver så godt jeg kan å holde meg unna alt! Men lørdager blir det en is eller muffins ellernoe :)

må ha en kaffe mocca med ekstra sjokoladesirup til frokosten hver dag.. Ikke spesielt sunt. Har mye søtsug, spiser endel sjokolade og seigt digg. Prøver å begrense det til helgen, men det hender jeg ikke kan motstå fristelsen i ukedagene :P Og har byttet ut pepsi max med solo super, tror nemlig lillesnupp får vondt i magen av pepsi max :(

Sent from my iPad using BV Forum

Oppdaget oreokjeks med dobbelt fyll i dag! Da ble det en sånn med meg i vogna. Fått dilla på fruktcocktail med banan og krem samt sånne lilla påskeegg :)

MÅ ha kaffe latte på morgenen. Og er helt avhengig av å ha banan liggende!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nye 14-jogurten til Tine, den naturelle :) ellers sjokolade av det litt mer usunne slager, men prøver å begrense det til helga

Jeg spiser mørk sjokolade, så og si hver dag. Smakte en med stevia istedet for sukker, genialt og godt.

Sent from my iPad using BV Forum

Har dilla på dumle men lillepia tåler vist ikke det så er så kjipt at jeg ikke kan spise det :p

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Den nye laban-posen med jungeldyr er kjempegod! Redd for at de siste fem kiloene blir vanskelig å miste....

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er generelt sugen på alt av godterier, men nå i dag fikk jeg dilla på appelsin. Har også utrolig lyst på vafler. Det har jeg hatt lyst på i snart 6 mnd. Har ikke vaffeljern, men ønsker meg et. Blir dyrt å kjøpe vafler ute hele tida.

Back
Topp