Muslimsk jentenavn...

BaBy DiOr

Andre møte med forumet
Jeg trenger hjelp til og finne et jentenavn med muslimsk betydning, da far er pakistansk...vil ikke ha et typisk pakistansk navn, da det blir litt unaturlig og rart for meg, men navnet må ha en muslimsk betydning..Har tenkt litt på Amber (liker det veldig godt) eller så har jeg tenkt litt på Amalie/Amalia..er glad i navn på A..Hehe men føler at de jeg har luftet det for ikke har villet kommentere navnet engang, når de har spurt om vi har tenkt på navn..er det bare jeg som synes det er søtt, eller hva? Føler at de jeg har sagt navnet til lissom ikke har likt det...hmm kansje noen som har noen forslag til andre søte navn?

ORIGINAL: BaBy DiOr

Jeg trenger hjelp til og finne et jentenavn med muslimsk betydning, da far er pakistansk...vil ikke ha et typisk pakistansk navn, da det blir litt unaturlig og rart for meg, men navnet må ha en muslimsk betydning..Har tenkt litt på Amber (liker det veldig godt) eller så har jeg tenkt litt på Amalie/Amalia..er glad i navn på A..Hehe men føler at de jeg har luftet det for ikke har villet kommentere navnet engang, når de har spurt om vi har tenkt på navn..er det bare jeg som synes det er søtt, eller hva? Føler at de jeg har sagt navnet til lissom ikke har likt det...hmm kansje noen som har noen forslag til andre søte navn?

ja, det er jo sant..viktigste er jo at vi foreldrene liker det...[:)] men takk for svar..

Jeg var passepike til to jenter med far fra pakistan,, de het sheila og sunita, synes sunita er kjempefint jeg, sheila er litt mer vanlig...

sunita var kjempefint...

HEI HER HAR DU NOEN NAVN????????
HANNAH,SONJA,MAJA,CELINE,AMRINA,AYSHA,SAIRA,ANNAM,EMRINA,FRIDA MICHELL ELLER ROSA...............
HILSEN EM MUSLIMSK JENTE

jeg har 2 søstre som er muslimsk dem heter Merita og Miranda ellers er jeg ikke så go på muslimske navn...
ellers så har du Alaya som min datter heter skrives egentlig slik Aalayah....
vanskelig å finne navn[:D]

Duua er og et jente navn, sahida, sadija, shamaila

i barnehagen jeg jobber er det en pakistansk jente som heter Aleena(utales Alina) kjempe fint navn[:)]
og så er det -Nora og Lina ,de er også pakistanske,men de navnene er jo mer vanelige..

Back
Topp