Muskelsmerter

Nummer2❤️

Betatt av forumet
Hei! Har helt siden uke 5 opplevd sånn muskelsmerter i magen når jeg reiser meg fort. Har hatt det lenge og sett liv på to ultralyder (både uke 7 og uke 10), men kan få litt sånn krampe eller strekk-følelse i magen gjerne på siden når jeg reiser meg uten å bruke nok støtte fra andre muskler sikkert. Ikke hatt det før graviditeten. Andre som har opplevd?
 
Er ikke det ligamentstrekk, tro? :) Jeg får det ved hos, nys, brå latter, når jeg reiser meg osv. Sist svangerskap svimte jeg av på benken hos kiro, sikkert en blanding av at jeg lå litt på rygg og smertene som kom da jeg skulle reise meg opp - de var intense :hilarious: Det kom tidlig denne gangen!
 
Hei! Har helt siden uke 5 opplevd sånn muskelsmerter i magen når jeg reiser meg fort. Har hatt det lenge og sett liv på to ultralyder (både uke 7 og uke 10), men kan få litt sånn krampe eller strekk-følelse i magen gjerne på siden når jeg reiser meg uten å bruke nok støtte fra andre muskler sikkert. Ikke hatt det før graviditeten. Andre som har opplevd?
Ligamentsmerter. Irriterende, vondt og ubehagelig, men helt ufarlig :) Kommer tidligere og tidligere for hvert svangerskap.
 
Dette har jeg også! Lurt veldig på hva det var, og blir litt smånervøs når de kommer. Men da er det altså ligamentsmerter, fordi alt strekker seg, og egentlig tegn på at det er normalt?:)
 
Sånn er det her og, samme i de to forrige graviditetene. Vondt og irriterende, men tar det egentlig bare som et tegn på at det er noe på gang
 
Back
Topp