Muskelsmerter

Lykkespiren2017

Blir kjent med forumet
Hei:-) Førstegangsgravid og stadig bekymret! Har i dag kjent muskelsmerter særlig i høyre lysken og nedover foten. Kjennes ut som jeg har hatt en sikkelig benøkt:-p vet jo at ligamentene til livmoren strekkes, er det dette jeg kjenner? Og har andre det samme? Kom rett over natten. Er 6+5 i dag.

Dette høres kjent ut :) Men personlig relaterer jeg de smertene du kjenner mer til bekkenet, altså den ilingen nedover beinet. Tar man bort ilingen og isolerer smerten til lysken og en side så tenker jeg mer ligamentsmerter... Men uansett, så er dette helt normalt :)

Dette høres kjent ut :) Men personlig relaterer jeg de smertene du kjenner mer til bekkenet, altså den ilingen nedover beinet. Tar man bort ilingen og isolerer smerten til lysken og en side så tenker jeg mer ligamentsmerter... Men uansett, så er dette helt normalt :)

Det er godt å høre! Gleder meg bare til ultralyd neste uke så jeg får se at alt er bra! :-)

Våknet i dag og det kjentes ut som jeg hadde hatt tidenes økt på rumpe, lår og legger... kom meg så vidt ned trappen i morges:smiley-ashamed004

Back
Topp