Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk som deler din historie med megJeg har mistet i MA pga muskelknute og hatt mange kjemiske. Jeg tror det har litt med hvor embryoet plasserer seg i livmor. Siden jeg har så stor muskelknute så tuller den til blodforsyningen i store deler av livmoren (jeg har hatt "infarkt" i muskelknuten der den kuttet sin egen blodtilførsel for et år siden). Min muskelknute sitter da inni livmorveggen. Jeg har fått beskjed om å prøve med myomet først pga sjansen for å få barn med muskelknute skulle være større enn dersom man fjerner den og får arrvev. Pga MA i august har jeg derimot fått innvilget oppstart av behandling på den innen februar. Det skal da ta 6 mnd for livmoren å gro etter operasjon før man kan prøve å få barn igjen. Men igjen, dette kommer an på lokasjon på muskelknuten og størrelse. Min er like lang som håndflaten min.
Takk som deler din historie med megJeg har flere muskelknuter. Har fått beskjed av flere gynekologer at de ikke skal gi noe problemer med svangerskap. Mista mitt første svangerskap nå i september da jrh var 6+4. Men jeg fylte 40 for noen mnd siden, så muligens det har noe å si da jeg opplevde SA. Gynekologen som undersøkte meg etterpå sa at muskelknutene ikke hadde noe å si for aborten.