Noen som har dette? Erfaringer? Har dere med dette som har født før merket noe til dette under/etter fødsel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar! Jeg fikk også beskjed om det samme på OUL, ante ikke at jeg hadde det da jeg ikke har merket noe til det elns. Ble jo automatisk litt stressa!Ikke merket noe som helst til det.
Jeg ante ikke jeg hadde det før på OUL med førstemann. På TUL var det ingen som sa noe om det. Men på OUL sa jordmoren plutselig "er du klar over at du har en stor muskelknute i livmoren?". Det var jeg jo ikke, og skjønte ikke helt hvorfor hun sa det, for hun bagatelliserte det rett etterpå.. men hadde jo da fått meg til å bekymre meg, så takk for den..
Ingen som har kommentert den siden. Har ingenting å si for fødsel, men det kan visstnok føre til at det kan bli vanskeligere å bli gravid.
Det gjaldt heldigvis ikke meg, da, ble gravid på 4 forsøk med andremann, og har så langt hatt fire ultralyder, hvor ingen noen sinne har kommentert muskelknuten. (får ekstra ul ifbm vekstestimering og fosterdiatnostikk pga alder)
Takk for svar! Jeg fikk også beskjed om det samme på OUL, ante ikke at jeg hadde det da jeg ikke har merket noe til det elns. Ble jo automatisk litt stressa!
Ja, enig!Ja, ble litt oppgitt, hvorfor si noe, og på den måten, om det ikke har noe å si, liksom.. Det skaper jo bare unødvendig bekymring.
Takk for svar! Så dine har bare vært der uten problemer? Jeg ble automatisk bekymret for at det evt skal bli vanskelig å bli gravid i fremtidenLeste forresten litt om det når jeg fikk vite at jeg har det, da er det jo noen som velger å fjerne hele livmoren når de blir gamlere og hvis de får plager pga det. Men skal visst også gå an å "brenne" de bort også, så finnes mindre aggressive måter å få det behandlet, i hvertfall i følge det jeg har lest
Men vil tro hos de fleste er det bare tilfeldige funn som ikke gir plager.
Aldri merket noe til detTakk for svar! Så dine har bare vært der uten problemer? Jeg ble automatisk bekymret for at det evt skal bli vanskelig å bli gravid i fremtiden