Muskelknuter/blødninger erfaringer?

Tredjemann123

Blir kjent med forumet
Hei,

var på ultralyd i går (9+1) for å fastslå hvor langt jeg var på vei. Alt så bra ut med fosteret, lite bankende hjerte, men noen muskelknuter hadde vokst i vill fart og dyttet livmoren oppover. Forstod det som om muskelknuter gjør det vanskelig å bli gravid, men ikke gir større sjanse for spontanabort. Våknet i natt av litt murringer og etterpå en kraftig blødning. Antar at jeg har mistet, men kan jo ikke være sikker. Noen som har erfaringer med at muskelknuter lager blødninger? Ikke like kvalm som i går, og det er vel også et dårlig tegn?
 
Hei,

var på ultralyd i går (9+1) for å fastslå hvor langt jeg var på vei. Alt så bra ut med fosteret, lite bankende hjerte, men noen muskelknuter hadde vokst i vill fart og dyttet livmoren oppover. Forstod det som om muskelknuter gjør det vanskelig å bli gravid, men ikke gir større sjanse for spontanabort. Våknet i natt av litt murringer og etterpå en kraftig blødning. Antar at jeg har mistet, men kan jo ikke være sikker. Noen som har erfaringer med at muskelknuter lager blødninger? Ikke like kvalm som i går, og det er vel også et dårlig tegn?

Jeg kjenner til ei som har muskelknuter. Hun ble gravid to ganger, og begge svangerskapene endte med MA. Men da begynte aldri hjertet å slå.. så har ikke hørt at det skal vere større sjans for SA, men MA. Håper det går bra med deg :)
 
Hei. Ring gynekologen din og be om å få komme inn i dag, da kan du få noen svar på hva som skjer og ta med noen erfaringer til senere ev. Jeg har selv muskelknuter i livmoren, har hatt sa men mest sannsynlig ikke pga den. Krysser fingrene for deg!!
 
Har ikke hatt muskelknuter men hadde en kraftig blødning forrige uke og det gikk bra med babyene allikevel. Håper at blødningen din og var uskyldig!
 
Hadde ei muskelknute med tredjemann, blødde ikke i det svangerskapet. Kanskje det var pga innvendig ul du begynte å blø? Kom det bare blod eller koagler også?
 
Hadde utvendig UL, kun rent blod uten klumper.
Hvis du er 9 uker og alt var på ultralyden, så bør det ha kommet godt med klumper/koagler om det var en spontanabort. Hvis du ikke får en ul på feks legevakt nå så hold hodet kaldt og ta det med ro de neste dagene, og få en ny ul når det åpner igjen på tirsdag. Vet av erfaring at det ikke er lett, men erfaringen min sier og at man kan ha blødninger uten at det er en abort.
sender deg masse gode tanker og krysser fingrene for at dette går bra :Heartred
 
Krysser fingrene for deg!
Jeg hadde en stor og en kjempestor blødning dagen før TUL og var sikker på jeg hadde mista, fikk se baby og hematom på UL. Gyn sa at det var positivt om blødningen var smertefri.
 
Hadde en stor blødning i uke 9/10 forrige svangerskap. Vet ikke hvorfor, såg ingen årsak på ul. En frisk og fin treåring nå. Krysser fingrene for deg :Heartred
 
Takk for støtte og gode råd!

Fikk ikke slippe til hos det offentlige før etter påske, så da ble det Volvat. Fortsatt liv, og fant ikke årsaken til den store blødningen. Krysser fingrene.
 
Takk for støtte og gode råd!

Fikk ikke slippe til hos det offentlige før etter påske, så da ble det Volvat. Fortsatt liv, og fant ikke årsaken til den store blødningen. Krysser fingrene.

det var bra! Krysser fingrene!
 
Back
Topp