Muskelknute på livmoren

Amelia Bedelia

Elsker forumet
Noen som har erfaringer? Jeg har en på toppen av livmoren. Ble oppdaget på tidlig ul i uke 9. Har kjent den på venstre side en god stund og tror den har vokst veldig siden uke 9. Nå er d blitt vondt å gå også.. Skal heldigvis på kontroll på tirsdag..

Jeg har muskelknuter, men merker ikke noe av de selv om de har vokst pga graviditeten. Var på innvendig ultralyd rundt uke 8, og legen skrev "risiko" i papirene sine, selv om det mest sannsynlig kom til å gå bra. Var på ul igjen i går pga blødning, men det ble ikke nevnt noe om de da, og alt så bra ut:)

Takk for svar :)
Vet du hvor store dine var? Den jeg har var 4,6cm x 4,9cm på ul, men kjennes ut som den er doblet seg i str nå :/

Den som har vært der en stund, hadde vokst seg til rundt 5 cm tror jeg. Den andre var ny for meg, for den var ikke der da jeg ble undersøkt i januar. Men den er nok litt mindre. Fikk beskjed om at de kom til å bli mindre igjen etter fødsel:)

Håper du ikke får problemer med de :) skal snakke med jordmor på tirsdag om det og er heldigvis bare 18 dager til ordinær ul :)

Back
Topp