Muske-NAV????? :D

Lillevakre

Forelsket i forumet
Altså mikkes klubbhus..... flere som har lagt merke til morsom tekst i muske-fikseren-sangen??? "Muske-nav, ja vi tenker og vi grubler og vi trikser...." (høres i hvert fall slik ut! ) [:D][:D][:D]  synes det høres passende ut til mitt nav-kontor i hvert fall.....[;)]

tror ikke di synge d nei
aldri hørt d heller å har sett på d ein go del

Hehe, har ikke hørt godt nok etter[:D] men det kan kanskje stemme med nav noen steder uansett, hehe[:D]

ORIGINAL: *Tullingen*

tror ikke di synge d nei
aldri hørt d heller å har sett på d ein go del

"høres i hvert fall slik ut", skrev jeg [;)]

hihi! må le.. [:D] nå er det virkelig lite aktivitet her inne skjønner jeg... [8D]

ORIGINAL: girlypai

hihi! må le.. [:D] nå er det virkelig lite aktivitet her inne skjønner jeg... [8D]

hehe...jepp... prøvde å få opp stemningen litt, men funket dårlig...[:-]

hihi, mikkes klubbhus er jo så koselig! lillegutt gliser fra øre til øre og hyler av fryd når mikke kommer på tv'n! [8D]
skal prøve å legge ekstra godt merke til musketing-sangen neste gang, for nå ble jeg nyskjerri! hehe..

ORIGINAL: Vipsis

hihi, mikkes klubbhus er jo så koselig! lillegutt gliser fra øre til øre og hyler av fryd når mikke kommer på tv'n! [8D]
skal prøve å legge ekstra godt merke til musketing-sangen neste gang, for nå ble jeg nyskjerri! hehe..

Ja, det er svært populært her i huset også [:)]  det er helt i begynnelsen av sangen..har ledd for meg selv mange ganger... ser for meg de nav-ansatte her med den mystiske musketingen [:D][;)]

hmm...etter jeg leste denne posten i går har jeg hatt den sangen i hodet! aaarrr! [8D] Jeg må høre etter neste gang det er på her ..hehe

ORIGINAL: Fever

hmm...etter jeg leste denne posten i går har jeg hatt den sangen i hodet! aaarrr! [8D] Jeg må høre etter neste gang det er på her ..hehe

velkommen i klubben...[&:] det hender at jeg ikke får sove om kvelden fordi hjernen ikke har slått av mikkes klubbhus enda....[;)]

Tid går dette og hvilken kanal? Min lille ser ikke noe særlig på tv. Det gjør meg ingenting altså, jeg bare glemmer at han kanskje har glede av barne-tv. Vi ser som regel på 70's show[:D] Men det er vel mest til mors glede...

ORIGINAL: Pucca

Tid går dette og hvilken kanal? Min lille ser ikke noe særlig på tv. Det gjør meg ingenting altså, jeg bare glemmer at han kanskje har glede av barne-tv. Vi ser som regel på 70's show[:D] Men det er vel mest til mors glede...

det går jevnt hele dagen på playhouse disney! går iallefall 18.20, her er det allerede blitt fast med i leggerutina! [8D]

ORIGINAL: Lillevakre

velkommen i klubben...[&:] det hender at jeg ikke får sove om kvelden fordi hjernen ikke har slått av mikkes klubbhus enda....[;)]

Samme her!!! M-I-dobbelK-E! MogUogS!!!!! [:-]

dem SA muske-nav!!! jeg har hørt det to ganger i dag! [8D]

joooda, funka fett det! [:D] sitter å humrer og ler mens jeg leser her.. man blir litt koOko av den muske sangen, så jeg kunne blitt lurt til å tro at de sang om rosa elefanter å jeg! [:D]

dem SA muske-nav!!! jeg har hørt det to ganger i dag! [8D]

hehehe... ja, jeg har vrengt hjernen min for å finne ut hva de egentlig synger, men klarer det ikke..... [:D] utrolig hvor skrullete man kan bli av barnetv[:D][;)]

joooda, funka fett det! [:D] sitter å humrer og ler mens jeg leser her.. man blir litt koOko av den muske sangen, så jeg kunne blitt lurt til å tro at de sang om rosa elefanter å jeg! [:D]

der ER noen episoder med en liten elefant, vel og merke ikke rosa,da..... [;)] Den pleier å være en av muske-tingene [:D]

Men jeg har ikke playhouse disney. Har bare den vanlige disneykanalen. Går det der også?

ORIGINAL: Pucca

Men jeg har ikke playhouse disney. Har bare den vanlige disneykanalen. Går det der også?

Det vet jeg ikke, dessverre... vi har prøvd å sette på nrk super, men det funker dårlig... er så sterke farger på p.d [:)]  Og han er SÅÅÅÅ glad i musikk, og det er der masse av! Han får se på tv til sammen 1 time for dagen, jeg tar opp det jeg vet han liker best og så får han se dt når det er tv-tid. Monster band er den STORE favoritten![:D]  ( og det liker jeg også.....[;)] )

De synger muske LAV

Back
Topp