Musikk

Tror ikke det. Får ta det litt som det kommer. Sist var jeg så i min egen boble, hadde aldri i livet lagt merke til musikken engang. Men da var det på riestimulerende drypp, så jeg hadde aldri pause mellom riene. Har vel med meg en tlf med spotify på, så om jeg er mer til stede kan det jo være jeg setter på noe :) lager ikke klar noen fødemusikk i alle fall.

Ja jeg skal ha med meg musikk, tips til musikk mottas med takk :happy: en god blanding med rolige og med litt tempo tenker jeg blir bra :happy:

Har pakket ned ørepropper i tilfelle, og har Spotify på tlfen:) Spørs om jeg lager en egen liste til fødselen da:)

Jøss, nei... Er enkelte situasjoner jeg ikke har sans for musikk, kjenner jeg. Det å føde syns jeg ikke trenger noe forstyrrende elementer.

Ville kanskje heller hatt på en tv for å bli distrahert i gode øyeblikk!

Forrige fødsel skrudde jordmor på radioen på svakt. Det regna ute og jeg fødte på natta, så syntes det var veldig behagelig med lydene. Husker fremdeles flere av sangene som ble spilt den kvelden:D

Har aldri hatt tid til å tenke tanken en gang under fødsel :p

Har ikke hatt tid til å tenke tanken på det på de 3 andre fødslene så tror nok ikke det denne gangen eller☺

Back
Topp