Musikk

SkogHuldra

Forelsket i forumet
Merker dere reaksjon på baby om dere spiller musikk? Dersom det er musikk på radio eller tv blir babyn her helt hyper. Nekter på at det er tilfeldig! Enten det er DDE, julesanger, radio eller mine andre to barn som synger høylytt i kor :-)

Tenker det de sa på newton for en tid tilbake, at de hører lite inni der p.g.a støy fra puls og tykke lag med vegger.. klarer ikke å tro på det..

Merker dere reaksjon på baby om dere spiller musikk? Dersom det er musikk på radio eller tv blir babyn her helt hyper. Nekter på at det er tilfeldig! Enten det er DDE, julesanger, radio eller mine andre to barn som synger høylytt i kor :)

Tenker det de sa på newton for en tid tilbake, at de hører lite inni der p.g.a støy fra puls og tykke lag med vegger.. klarer ikke å tro på det..
Hehe, Oh yes!:-P Han her reagerer veldig på fine, rolige sanger - da "vugger" han i takt!!:-P Helt rart, men både jeg og gubben har kjent og sett det:-P

Syns det var skikkelig sært sagt av han på newton når det er bevist at de reagerer på musikk som blir spilt og kan kjenne igjen stemmer de har hørt mye når de kommer ut :-P

Burde ha vært mye flinkere til å høre på musikk, men har ikke vært noe god til det! Vet at det er positivt, men får ta det igjen når babyen kommer ut :-)

Her blir det i hvert fall veldig rolig når mamma prater, akkurat som om det er skummelt :-P når vi er hos pappa er det gjerne masse liv. Det er skikkelig snodig :-P

Burde ha vært mye flinkere til å høre på musikk, men har ikke vært noe god til det! Vet at det er positivt, men får ta det igjen når babyen kommer ut :-)

Her blir det i hvert fall veldig rolig når mamma prater, akkurat som om det er skummelt :-P når vi er hos pappa er det gjerne masse liv. Det er skikkelig snodig :-P

Samme her. Mest musikk i bilen.. men om de på 5 og 7 synger så er det veldig hvor lille reagerer. Har lyst til å skaffe meg et lite "usynelig" anlegg for å ha på stua for å koble til mobil.. har bare blitt med tanken enda..

Når jeg spiller gitar så blir det liv i magen ja;)
Men når jeg synger vuggesanger for minsten så kan det både være rolig og mye liv alt ettersom. Men jeg regner med babyen hører og kommer til å kjenne igjen noen av sangene ja:)

Hvis jeg hører på musikk med spesiell damestemme blir det akkurat som om han er på tivoli i magen, stopper musikken, stopper han, har forsket litt på det siden jeg merket det da vi var på konsert og det ble ordentlig med liv da damene sang, og måtte prøve hjemme og i bilen også, så tror nok de hører mer enn som sies :)
Lillesøster fikk en liten jente for snart tre mnd siden, hun har nynnet og spilt musikk fra før babyen ble født hver kveld, og lille tantegull nekter å sove uten at hun nynner trollmor eller setter på musikken fra spillelisten hun spilte før hun kom til verden.

min er hyper men når gubben spiller Iron miaden blir det rolig og bare ålebevegelser i kroppen;P Sikkelig morro!

Back
Topp