Musikk

Beja

Betatt av forumet
Er det noen som har ordnet med spilleliste til fødselen? Tenkte jeg skulle sette sammen en liste nå til avslapping og til fødsel. Rolig musikk. Det er tre sanger som slår meg først: Radka Toneff med the moon's a harsh mistess, Eva Cassidy med fields of gold, og Madrugada med quite enotional.

De vil jeg i alle fall ha med. Noen som har tips til flere sanger?

Nei, har en del lister på spotify så finner sikkert noe som faller i smak.

Har ikke tenkt tanken engang :p var på omvisning på føden i dag, de hadde cd-spiller på fødestua om jeg ville ha med musikk, men tenker jeg tar med ipaden og har spotify tilgjengelig om jeg vil ha noe musikk.. Blir sikkert å ha noe klassisk musikk, finner det veldig avslappende.

Har spillelister på Spotify her ;) så blir mye variert :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Har tenkt på det, men har ikke bestemt meg enda. Mannen vil gjerne at det skal være musikk han liker også

Ja, jeg har laget liste og skal ha vakker, rolig musikk, tente stearinlys og føde i vann:-)<3 Var en magisk opplevelse sist, anbefales.

Hadde ikke musikk sist jeg heller, men skal prøve å bruke det nå for å spenne bedre av underveis...

Skal ikke ha musikk. Kommer til å bli stressa av det, må ha ro rundt meg når jeg skal konsentrere meg.

Jeg nekter å ta med spillelistene mine fra spotify, for fyttigrisen jeg er lei av alt der! Og kjæresten er ikke spesielt fan av min musikk heller, han hører bare på rap. Men må le av tanken på å ligge å føde til nigga nigga nigga bitch, pussy, dick, fuck you, die osv osv (altså det eneste jeg får ut av en rapsang) haha :) for får han styre musikken så blir det eminem, dr. Dre, snoopdog osv !! Må finne på noe lurt :) kanskje jeg skal laste ned sånne naturlyder? Hahaha

Jeg nekter å ta med spillelistene mine fra spotify, for fyttigrisen jeg er lei av alt der! Og kjæresten er ikke spesielt fan av min musikk heller, han hører bare på rap. Men må le av tanken på å ligge å føde til nigga nigga nigga bitch, pussy, dick, fuck you, die osv osv (altså det eneste jeg får ut av en rapsang) haha :) for får han styre musikken så blir det eminem, dr. Dre, snoopdog osv !! Må finne på noe lurt :) kanskje jeg skal laste ned sånne naturlyder? Hahaha
Hahaha! Nå måtte jeg le :p

Back
Topp