Musikk!

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Åh det er såå lenge siden jeg har virkelig hørt på musikk, men i kveld er kvelden! Har funnet frem gamle spotify-kontoen og her popper gamle lister opp, minner strømmer på, rokkefoten går, tankene vandrer og jeg kooooser meg :) Jeg nevner i fleng:

- fångad av en stormvind, Carola (wooooow!)
- I gotta feeling, black eyed peas (helt egen historie, kunne vært en film)
- take you home, A1 (jepp...!)
- gal av lengsel (haha :) )
- Bang on the piano, Jack McManus (såå togsang, videregående lunsj...)

Jo musikk er full av minner, har du noen skikkelige mimresanger?!
Feelgood, store øyeblikk, jah you name it...!
Slipp deg løs og fortellllll :)
 
Jeg har egentlig ingen spesielle historier knyttet til musikk. Litt synd, i grunn.

Men, har noen assosiasjoner:
Dina - Bli hos meg/ Hvis - gode gamle, bekymringsløse dager..
Vill ha dig - det var sangen til en ungdomskjæreste og meg

Det var de jeg kom på i farta. :)
 
Det er så rart det der, med minner knyttet til en sang/ musikk. Mange ganger når jeg hører en sang kan jeg gå flere år tilbake i tid på ett blunk :) Har forresten hørt på en gammel Wimp liste i dag jeg også :) Minner fra da jeg ikke hadde barn, men derimot hadde full kontroll på akkurat hvor mye jeg kunne hive innpå på en fredagskveld for å likevel komme meg på jobb til klokken åtte dagen etter... sukk, hadde jeg bare hatt den samme energien som den gang jeg var tjue...
 
Thomas Brøndbo med Du sa æ va en drøm, sangen til fruen og meg :)
Og så er det en sang som jeg ikke husker hva heter i farta, hver gang jeg hører på den er jeg lita jente i baksete på bilen til mammas beste venninne og hun synger for full hals :) kaller den bare Monicasangen :)
 
Back
Topp