Musikk..

Løvemamma

Betatt av forumet
Hva slags type musikk hører dere på? :)

Jeg er ingen spesiell fan av hip/hop, rap, typisk pop musikk som Britney Spears, Rihanna.. ol. Kan høre på noe slags pop musikk men blir fint lite av det. Hører for det meste på Rock, Punk, Metal, Indie Rock.. ol.

Liker veldig godt den type av musikk som.. The Killers, 30 Seconds to Mars, HIM, Nightwish, Fall out Boy, Nirvana, Sonata Arctica, Coldplay, Kings of Leon, Angels and Airwaves.. ol. :)

Jeg er ingen spesiell fan av hip/hop, rap, typisk pop musikk som Britney Spears, Rihanna.. ol. Kan høre på noe slags pop musikk men blir fint lite av det. Hører for det meste på Rock, Punk, Metal, Indie Rock.. ol.

Liker veldig godt den type av musikk som.. The Killers, 30 Seconds to Mars, HIM, Nightwish, Fall out Boy, Nirvana, Sonata Arctica, Coldplay, Kings of Leon, Angels and Airwaves.. ol. :)

Ser ut til at vi har veldig lik musikksmak. ;)

Jeg er ganske så altslukende. Glad i god gammel rock, og mye det samme som du nevner. Eneste musikken jeg virkelig ikke takler er tecno (av typen melodiløs) og en del av det som spilles på radio om dagen. Der autotune har tatt knekken på særpreget i stemmene, og den samme setningen gjentas i det uendelige. Grøsser o_O Nei, nå om dagen hører jeg mye på Biffy Clyro og trives med det :P

Egentlig ganske alt etende innen musikk, men helst ikke metall. :)

Liker veldig godt den type av musikk som.. The Killers, 30 Seconds to Mars, HIM, Nightwish, Fall out Boy,Nirvana, Sonata Arctica, Coldplay, Kings of Leon, Angels and Airwaves.. ol. :)
Litt det samme som deg, pluss Depeche Mode, aha, smahing pumpkins, the cardigans, lavigne... :) Så eg er vel litt sånn lett blanding ;P

Jeg er ganske altetende, men mine to absolutte favoritter er Coldplay og Muse :D

Rock, all type metal, vømmøl. er oppvokst med med masse vømmøl og danseband. Og har hadd min tecno tid også, så jeg har alt spisende musikk smak.

Fnis :laughing002 Høres ut som meg for en del år siden!

Nå har jeg blitt superkjedelig, og lar meg fenge av det som dukker opp på radioen :o
Går det an å si at jeg har slutte å interessere meg for musikk..? Får det for meg noen dager, og hører da på musikk hele dagen. Men så kan det gå noen uker til neste gang :eek:

Er glad i det meste av musikk. Men liker ikke hiphop der de rapper fullstendig useriøst og sier niggah eller bitch i hver setning. Er også meget lei av hardstyle og de sjangrene der.

Jeg liker aerosmith, fall out boy, him, nirvana, foo fighters, panic at the disco, 3 doors down, u2, coldplay, ,breaking Benjamin, og mange mange fler

Back
Topp