Musikk under fødselen?

monochroma

Elsker forumet
August 2018
Septemberhjertene 2018
MayDay2021
Ser «musikk» dukker opp på tips til ting å pakke i sykehusbagen. Mange som spiller musikk under fødselen (aldri sett noen gjøre det på Fødeavdelingen)? Isåfall, hva er bra fødemusikk? Celine Dion eller Rammstein? :joyful:

Ser «musikk» dukker opp på tips til ting å pakke i sykehusbagen. Mange som spiller musikk under fødselen (aldri sett noen gjøre det på Fødeavdelingen)? Isåfall, hva er bra fødemusikk? Celine Dion eller Rammstein? :joyful:
Haha kan ikke svare deg på det, men syns siste spørsmålet var litt morsomt. Har heller ikke sett noen spille av eller høre på
Musikk på fødeavdelingen

Hehe, kanskje greit med begge delene under fødsel? :D
Jeg vil nok heller ha det helt stille enn musikk. James Blunt er nok det værste som kunne skjedd meg under fødsel. :wtf::p

Etter andre barnet var født i juli 2009 holdt jeg på å bli gal når jeg lå på sykehuset. Det var varmt som pokker og jeg måtte ha vindu åpent.... Michael Jackson hadde dødd noen uker før, og hver eneste bil som kjørte forbi spilte MJ føltes det som. Han var ikke akkurat min favorittartist, så holdt på å bli sprø. :D

Hehe, syns det høres både flott og fint ut med musikk og tente lys i rommet under fødsel, men når jeg tenker på de to fødslene jeg har vært igjennom så må jeg liksom bare le [emoji28] Jeg er så langt inni meg selv under fødsel, at jeg ikke får med meg hvem som er i rommet med meg engang. Husker ikke ett eneste ansikt fra noen av fødslene, og om mannen hadde gått ut og blitt borte en time så hadde jeg nok ikke merka det [emoji28]

Men alle fødsler er jo forskjellige, noen kan sikkert ha god nytte av musikk og slikt [emoji5]

Sikkert noen som har nytte av musikk, men er kanskje vanligere i utlandet?

Jordmor tipset meg om å føde til musikk, hadde aldri hørt om det før. Både jeg og samboer er metalheads, så spørs om ikke det blir noe powermetal blandet med rolig musikk. Kanskje jeg rett og slett ikke vil ha musikk på når selve fødselen nærmer seg heller [emoji28]

Kunne ikkje hatt musikk. Syns det forstyrrer fokuset mitt, men det er meg[emoji6]

Back
Topp